Българският екипаж Орлин Алексиев-Пламен Николов изкараха втора поредна безсънна нощ, след като финишириха в малките часове заради проблем с резервоара и липсата на мощност на състезателния Fiat Freemont на рали „Дакар 2014“ в отсечката от Сан Рафаел до Сан Хуан. Все пак нашите застанаха на старта на етап 4, като за момента са на 114-а позиция от 117 продължаващи надпреварата всъдеходи. „Вече сме като призраци всички“, оплака се капитанът на българският тим Тодор Христов.
Алексиев и Николов успяха да се доберат до бивака в 5 ч сутринта след 6 часов престой за поправяне на автомобила. Проблемите с горивната система продължиха заради некачественото дизелово гориво, налято в автомобила на бензиностанция на порта след освобождаването на колата от ферибота. След това е разяло гумата в резервоара, която предпазва обемът вътре от резки колебания. По време на етапа са се счупили двете горивни помпи. Също така екипажът е попаднал във фешфеш.
Третият етап на рали „Дакар“ бе последен и за фаворитът при ATV-ата Маркос Патронели (Yamaha), опитния Карлос Соуса (Great Wall) и ветерани като Франс Верховен (Yamaha) и Рубен Фариа (KTM). Престои още по-труден и дълъг етап от Сан Хуан до Чилечито, който е 868 км, от които 501 скоростни.
Алексиев и Николов успяха да се доберат до бивака в 5 ч сутринта след 6 часов престой за поправяне на автомобила. Проблемите с горивната система продължиха заради некачественото дизелово гориво, налято в автомобила на бензиностанция на порта след освобождаването на колата от ферибота. След това е разяло гумата в резервоара, която предпазва обемът вътре от резки колебания. По време на етапа са се счупили двете горивни помпи. Също така екипажът е попаднал във фешфеш.
Третият етап на рали „Дакар“ бе последен и за фаворитът при ATV-ата Маркос Патронели (Yamaha), опитния Карлос Соуса (Great Wall) и ветерани като Франс Верховен (Yamaha) и Рубен Фариа (KTM). Престои още по-труден и дълъг етап от Сан Хуан до Чилечито, който е 868 км, от които 501 скоростни.
Третият етап на рали „Дакар“ бе последен и за фаворитът при ATV-ата Маркос Патронели (Yamaha), опитния Карлос Соуса (Great Wall) и ветерани като Франс Верховен (Yamaha) и Рубен Фариа (KTM). Престои още по-труден и дълъг етап от Сан Хуан до Чилечито, който е 868 км, от които 501 скоростни.