2011 Kawasaki W800

2011 Kawasaki W800

Kawasaki най-после пуснаха нов мотоциклет в ретро стил, който да задоволи стиловите предпочитания към по-старата школа. Основната конкуренция на мотора е Triumph Bonneville, но японците отново успяват да надминат всички с чудесни характеристики и ниска цена.

Двигател
Двете основни характеристики на мотора Kawasaki W800 са увеличения работен обем и добавянето на горивен инжекцион. Със 773 куб.см, мотоциклетът е удобен и приятен, а и отново ни връща в ерата на 80-90 години на миналия век.

Горивният инжекцион на Kawasaki W800 е безпогрешен – плавна и мигновена реакция при запалване и подаване на газ, без придърпване или други неудобства. Машината малко се „задъхва” над 5000 обр/мин, но това не се забелязва много.

Единствената критика, ако изобщо може да се нарече така, е че Kawasaki може би малко са прекалили с градския стил за ретро мотор: байкът се държи малко по-меко от очакването и е доста тих. Мотоциклетът се нуждае от нов чифт изпускателни тръби, които да трещят и да вдигат покривите на градските колибки. Като цяло, работата на новият W800 не е просто адекватна, тя е удивително добре пригодена към удобството на моториста – фен на ретрото или пък сега навлизащ в мото живота.

Каране и управление
Управлението на Kawasaki W800 е перфектно. Старата школа си личи от километри – изправена стойка на моториста, тънки пропорции и широко кормило. Комбинацията от всичко това с меката реакция при подаване на газ, правят W800 смешно лесно за каране.

Само когато насилите мотоциклета прекалено, предният единичен спирачен диск започва да изнемогва (макар че задната барабанна спирачка е доста чувствителна и полезна). Предната вилка като че ли е прекалено мека за 19 инчовата предна гума, която се бори за сцепление. Иначе всичко останало е чудесно.

Оборудване
По-старият и малък Kawasaki W650 бе смятан за автентичен и класически благодарение на прекрасно изглеждащият двигател, джанти, хромирани калници, крачен стартер и др. Мотоциклетът Kawasaki W800 обаче пренася всичко на ново ниво. Добавена е нова, оребрена седалка и по-ниски дръжки.

Цилиндрите на двигателя, барабанната спирачка и вилката сега са със завършек от сплав, вместо досегашната черна боя, нови огледала, топлинни предпазители на ауспуха, нов резервоар и др. Всичко се комбинира идеално – да наистина – цялостен и автентичен мотоциклет, който води пред конкуренцията.

Качество и издръжливост
Kawasaki W800 не е просто добър – той е красив и класически издържан: боята в два тона дава дълбочина на цвета, хромът е добър, а сплавните завършеци са просто красиви. Малко е рано, за да се произнесем за издръжливостта на мотоциклета, но имайки предвид здравината на конструкцията, със сигурност ще е добра.

Стойност
Спрямо конкуренцията, цената на моторът Kawasaki W800 е сравнително ниска, имайки предвид какво ни дава машината. Не инженерите на Kawasaki трябва да са притеснени, а тези на конкуренцията.

История на модела
2011: представен за пръв път

Други версии
Няма

Сходни публикации

title="Бъди мото мачо, но хитро"
Бъди мото мачо, но хитро
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък
MV Agusta Brutale 800 Dragster

  1. Ivo каза:

    Искам то по скоро в гаража си,но кризата ще ме забави 🙁

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*