Мотоциклетната компания Suzuki е намалила цели 9 килограма от своя модел GSX-R600 за 2011 година. Двигателят е по-среден клас, плътно съотношение на скоростната кутия и за първи път е въвела бутални вилки Showa Big и предни радиални моноблок спирачки Brembo. Като изключим няколко компонента, мотоциклетът GSX-R600 е напълно нов. Моторът е запазил безгрижния си характер, но сега е по-заострен и по-гъвкав.
Двигател
Вградения четирицилиндров мотор има една и съща базова архитектура като преди, същия 599 кубиков двигател и 67х42.5 мм ход на буталото. Това означава, че има почти една и съща мощност, но въртящия момент е с по-среден клас. Оборудван е с нови бутала, компресията и всички бутала са с 78 гр. по- леки. Новата по-лека с плътно съотношение скоростната кутия е с по-висока предна предавка и по-кратко съотношение за втората, третата, четвъртата и шестата.
Каране и управление
Новият GSX-R600 получава нова двойна алуминиева рама с вградена по-голяма гъвкавост, която е по-лека и с по-тесни области около седалката. Няма как, и новият шарнир също е по-лек. Цялото шаси е с типичната GSX-R настройка: гъвкава и приятна, но вече с по-твърд край.
За първи път на GSX-R600 са поставени по-леки бутални вилки Showa Big. За разлика от старите, новите вилки имат повече настройки за по-трудно преодолими писти. Новите спирачки са твърде откровени и избледняват много малко на пистата.
Оборудване
Мотоциклетът GSX-R600 е оборудван по-добре от която и да е друга спортна машина. Електрониката на байка се свежда до два режима на движение, електронно регулируемо, чувствителност при висока скорост на кормилната уредба. По-слабата от двата режима има толкова малко енергия, че едва ли ще искате да я използвате.
Качество и издръжливост
Твърде рано е да се каже колко рентабилен е GSX-R600 и дали ще устои на изпитанието във времето. Това не може да се каже за предишните модели, когато става въпрос за издръжливост в сравнение с конкурентите си. Боята е с много тънък слой и може камъчетата да я надраскат и да изгуби част от блясъка си, ако не се поддържа. За надеждност никога не е ставало и дума, но като цяло частите са добри, а двигателят не разбиваем.
Цена
Не беше толкова отдавна, когато новият GSX-R600 струваше по-малко от седем хиляди. Днес цените изглеждат прекалени, още повече като се замислим, че плащаме за шестотинарка. Мотоциклетът е по-скъп от всички свои съперници като вземем предвид R6 и версията ABS на CBR600RR.
История на модела
Моделът е въведен за 2011 година
Технически характеристики:
максимална скорост: | 265 км/ч |
мощност: | 125.8 кн.с. |
въртящ момент: | 69.7 Nm |
тегло: | 187 кг |
височина на седалката: | 810 мм |
капацитет на резервоара: | 17 литра |
големина на двигателя: | 599 куб.см |
характеристики на двигателя: | 16v, четирицилиндров |
рама: | алуминиева |
предно окачване: | регулируеми 41 мм вилки Big Piston Forks , напълно регулируемо |
задно окачване: | регулируем единичен амортисьор, напълно регулируемо |
предни спирачки: | 2 x 310мм диска с четирибутални, радиални моноблок апарати Brembo |
задни спирачки: | 220мм единичен диск с еднобутален апарат |
предна гума: | 120/70 x 17 |
задна гума: | 180/55 x 17 |
много добра машина