KTM RC8 R

KTM RC8 R

Мотоциклетната компания KTM са се вслушали в критиките на потребителите, заради тежестта и рязкото подаване на газ на предишните модели и извади тежката артилерия за 2011 година. Силно преработения пакет включва по голяма мощност, по-добро подаване на гориво като е запазил шеметния си външен вид и впечатляващото управление. Мотоциклетът е създаден за и извън пистата.

Двигател

Новите глави на цилиндъра имат две свещи на цилиндър и увеличаване на мощността с 5 кн.с като сега максималната мощност е 175 кн.с. и 127 Nm. Още едно обновление е и новия механичен съединител, който е специално пригоден за масивния двигател с висока компресия.

Каране и управление

Моделът не е какъв и да е, това е “R” модел – оборудван е с най-висококачествените компоненти като гуми Marchesini, спирачки Brembo и окачване WP. Степенките, височината наседалката и кормилото са реголируеми, които спомагат за комфорта на моториста. Мотоциклетът доближава маневреността на 600 кубиков байк.

Подобрения KTM RC8 R 3 Подобрения KTM RC8 R 4

Оборудване

Като цяло шасито е същото – тръбовидна стоманена рама с изцяло регулируемо WP окачване. Вътрешните настройки са подобрени, за да се подобри качеството и возията на пътя. Задния амортисьор е монтиран на подвижно рамо, което може да промени геометрията на мотора.

Качество и издръжливост

Дизайнът и качеството на най-новия KTM е впечатляващо. Двигателят на RC8R е базиран на КТМ, които е доказано, че са надеждни, въпреки че в момента е неизпитан в тази нова по-мощна форма.

Подобрения KTM RC8 R 1 Подобрения KTM RC8 R 2

Цена

Цената на RC8R е £ 12 695, което си е малко скъпичко за супербайк.

История на модела

KTM RC8, 2008

KTMRC8R, 2009

Други версии

KTM RC8 – версия с по-ниски технически характеристики

Технически характеристики

Мощност: 175 кн.с.

Въртящ момент: 127 Nm

Тегло: 184 кг

Височина на седалката: 805 мм

Капацитет на резервоара: 16.5 литра

Двигател: 1195 куб. см., двуцилиндров, разположен на 75 градуса, четиритактов, 6 скорости

Рама: пергола

Предно окачване: регулируемо

Задно окачване: регулируемо

Предни спирачки: четирибутални апарати Brembo – 2 x 320 мм дискове

Задни спирачки: двубутални апарати Brembo

Предна гума: 120/70 17

Задна гума: 190/55 17


  1. феномена каза:

    цял сезон карам КТМ РЦ8 Р и съм повече от доволен , за този така наречен проблем с газта мога да кажа че изобщо не е проблем а това е спортен мотоциклет , не е направен да се бутате в задръстванията а е създаден за писта , където повярвайте ми след като карах на Серес в гърция мога да ви кажа че е много стабилен ,изписва завоите ,много хубаво спира и на излизане от завой се изстрелва като снаряд благодарение на споменатия проблем с газта , това е байк за можещи опитни карачи все пак е 1200 кубика в образен и има страхотна компресия , а на който много му скача да си вземе скутер и няма да има проблеми с газта

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*