
На най-голямото мотоциклетно изложение EICMA в Милано, Honda отново продължи инвазията си в почти всички категории. Най-големият производител на двуколесни в света показа 13 нови и ъпгрейдвани машини.
Новите модели са шест, като от тях са две нови стилни 650-кубикови машини с редови 4-цилиндров двигател. Други три версии има и CTX, който вече изглежда като къстъм круизър. От друга страна продължава експанзията на Honda при машините, които могат да се карат с категория A2. Много от мотоциклетите вече разполагат с новата технология Dual Clutch Transmission. Новите модели за Европа за 2014 са CBR1000RR Fireblade SP, CB650F, CBR650F, CTX1300, CTX700и CTX700N. Другите 7 машини, които са със сериозни подобрения за 2014 г. са: VFR800F, Crosstourer, CBR1000RR Fireblade, Integra, NC750X, NC750S и CBR300R
С моделите за 2014 г. определено доказва традицията на Honda да прилага все нови и нови технически иновации, а заедно с това личи и желанието на компанията да привлече повече клиенти и по-специално младите потребители към мотоциклетизма. Затова подходът е да се увеличава броя на моделите, които могат да се карат с свидетелство за правоуправление А2 и с DCT. Уникалната мотоциклетна технология на Honda DCT се радва навсе по-нарастваща популярност, като тази опция избират над 30% отклиентите.
Новото трио CTX1300, CTX700 и CTX700N са с характерен облик на къстъм круизърите, като са уникална комбинация от комфорт и технологии. Машините за A2 категорията са CTX700 и CTX700N вече са стандартно оборудвани с DCT.
Стилните машини със средно тегло са CBR650F и CB650F. Те са оборудвани с нов 4-цилиндров редови двигател, с който Honda влиза в нова моделна гама от този тип мотори. Флагманите на Honda в Суперспорт CBR1000RR Fireblade и CBR1000RR Fireblade SP са с ново окачване Öhlins и спирачки Brembo. CBR300R има по-големи мощност и въртящ момент на двигателя, Fireblade стил на мотоциклета и е първата стъпка на марката в категорията Суперспорт.
Триото Integra, NC750X и NC750S бяха новите концепции на марката и бяха представени през 2011 г., сега са с по-голям обем на двигателя за повече мощност и разход на гориво. VFR800F и Crosstourer са двата модела на Honda с V4, които са значително подобрени. Crosstourer е получил значителни технологични подобрения, включително и 3-степенната система на Honda – Selectable Torque Control (Контрол на въртящия момент), а спортният турер VFR800F има нов външен вид и множество подобрения, включително ABS, отопляеми ръкохватки, регулируема седалка и самозагасващи индикатори.