Творчеството на Nils Ferber, Sebastian Auray, Ruben Faber и Ludolf von Oldershausen даде резултат и доведе до създаването алтернативна възможност за транспорт – триколка, сглобена основно от части за колело. Дотук, нищо особено, но след като ви стане ясно, че задвижването се извършва от 2 елетрически винтоверта, със сигурност ще останете дълбоко учудени.
Вярно е, че 2 винтоверта няма да ви транспортират до много далечна точка и с висока скорост (максималната скорост достига до около 30 км/ч), но ако не друго, то поне преживяването ще е забавно. Както може да видите от снимките, стойката на водача е с главата напред, като едната му ръка оперира върху газта, а другата върху спирачката. Управлението и завиването са почти същите като при мотоциклет – водачът използва тялото си, за да накланя задната гума в посоката на завиване.
Двата винтоверта са монтирани от двете страни на триколката и се въртят в една и съща посока, задвижвайки задното колело.
Не се очаква трайка да влезе в масово производство, защото това произведение е чисто упражнение на Nils Ferber, с което е искал да докаже какво е възможно в човешката мобилност с използване на части за скрап.