2012 MV Agusta F4 RR

2012 MV Agusta F4 RR

Със своите рекордни 37 световни титли, безпогрешен  дизайн , съчетаващ агресия с изтънченост, MV Agusta заслужава адмирациите на мотористите по света. Моделът F4 RR е един от най-добрите супербайкове  в своя клас. Мощен, бърз  и стабилен. Мотоциклетът MV Agusta F4 RR може да се похвали и като един от най-красивите и изящни спортни мотоциклети.

Двигателят на мотора постига уникални нива на мощност, благодарение на бързопокачващите  се обороти, характерно предимно за турбо  компресорите. Той има изключително прецизно съотношение между диаметър и ход на буталото и е оборудван с нови колянов вал, мотовилка, бутала, цилиндър и цилиндрова глава. Конструирането  на двигателя на MV F4 RR позволява достигането на максимална мощност от 201 кн .с. при 13 400 оборота в минута.

Съвършеният дизайн е съчетан с най-авангардното  окачване в света – Öhlins. Всички тези компоненти, съчетани с ултра  леките джанти, за да доставят несравнимо  удоволствие от карането. Цилиндровата глава на F4 RR е олицетворение на термодинамиката при серийното производство на супербайкове . Изцяло новата газорапределителна  система в съчетание с леките титаниеви  всмукателни и изпускателни клапани позволяват на двигателя да достигне рекордна мощност. За момента това е най-авангардната технология за произвеждане на двигатели за супербайкове .

Технически характеристики:

Двигател

Тип

4-цилиндров, 4-тактов, 16 клапана

Газоразпределителна система

D.O.H.C с радиални клапани

Работен обем

998 см3

Степен на сгъстяване

13.4:1

Запалване

Електронно

Диаметър и ход

79 х 50.9

Максимална мощност

198 кн.с. при 13400 обр/мин

Максимален въртящ момент

114 Nm при 9200 обр/мин

Охладителна система

Охлаждане с два отделни радиатора за течност и масло

Управление на двигателя

Запалване Magneti Marelli с интегрирана система на инжекциона и дроселовите клапи. Индукционно регулиране на запалването, синхронизирано с въртящия момент – Torque Shift System.

Съединител

Мокър, мулти-дисков с механично антииздигащо узтройство и BREMBO главен цилиндър

Предаване

6-степенна касетъчна скоростна кутия; постоянно зацепване

Електрическо оборудване

Волтаж

12V

Алтернатор

350W при 5000 оборота

Акумулатор

12V – 8.6Ah

Размери и тегло

Междуосие

1430 мм.

Обща дължина

2100 мм.

Обща ширина

750 мм.

Височина на седалката

830 мм.

Минимален просвет

115 мм.

Сухо тегло

185 кг.

Резервоар

17 л.

Експлотационни качества

Маскимална скорост

297.6 км/ч

Рама

Тип на рамата

Хром-молибденова стоманена тръбна решетка

Заден единичен шарнир

Алуминева сплав – регулируема височина

Предно окачване

Тип

Обърната телескопична хидравлична вилка  Öhlins, позволяваща външна корекция на натоварването и освобождаването

Диаметър на преден амортесьор

43 мм.

Ход на амортесьорите

120 мм.

Задно окачване

Тип

Прогресивен еднораменен шарнир и амортесьор с възможност за регулиране на натоварването и освобождаването

Еднораменен шарнир Алуминиева сплав
Ход на задно колело 120 мм
Спирачки
Предни спирачки Двойни плаващи 320 мм. стоманени спирачни дискове BREMBO с радиални, четирибутални спирачни апарати BREMBO
Задни спирачки Единичен 210 мм стоманен спирачен диск BREMBO с четирибутален спирачен апарат BREMBO
Гуми
Предна 120/70 – ZR 17 M/C (58W)
Задна 190/55 – ZR 17 M/C (75W)


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*