Със своите рекордни 37 световни титли, безпогрешен дизайн , съчетаващ агресия с изтънченост, MV Agusta заслужава адмирациите на мотористите по света. Моделът F4 RR е един от най-добрите супербайкове в своя клас. Мощен, бърз и стабилен. Мотоциклетът MV Agusta F4 RR може да се похвали и като един от най-красивите и изящни спортни мотоциклети.
Двигателят на мотора постига уникални нива на мощност, благодарение на бързопокачващите се обороти, характерно предимно за турбо компресорите. Той има изключително прецизно съотношение между диаметър и ход на буталото и е оборудван с нови колянов вал, мотовилка, бутала, цилиндър и цилиндрова глава. Конструирането на двигателя на MV F4 RR позволява достигането на максимална мощност от 201 кн .с. при 13 400 оборота в минута.
Съвършеният дизайн е съчетан с най-авангардното окачване в света – Öhlins. Всички тези компоненти, съчетани с ултра леките джанти, за да доставят несравнимо удоволствие от карането. Цилиндровата глава на F4 RR е олицетворение на термодинамиката при серийното производство на супербайкове . Изцяло новата газорапределителна система в съчетание с леките титаниеви всмукателни и изпускателни клапани позволяват на двигателя да достигне рекордна мощност. За момента това е най-авангардната технология за произвеждане на двигатели за супербайкове .
Технически характеристики:
Двигател |
|
Тип |
4-цилиндров, 4-тактов, 16 клапана |
Газоразпределителна система |
D.O.H.C с радиални клапани |
Работен обем |
998 см3 |
Степен на сгъстяване |
13.4:1 |
Запалване |
Електронно |
Диаметър и ход |
79 х 50.9 |
Максимална мощност |
198 кн.с. при 13400 обр/мин |
Максимален въртящ момент |
114 Nm при 9200 обр/мин |
Охладителна система |
Охлаждане с два отделни радиатора за течност и масло |
Управление на двигателя |
Запалване Magneti Marelli с интегрирана система на инжекциона и дроселовите клапи. Индукционно регулиране на запалването, синхронизирано с въртящия момент – Torque Shift System. |
Съединител |
Мокър, мулти-дисков с механично антииздигащо узтройство и BREMBO главен цилиндър |
Предаване |
6-степенна касетъчна скоростна кутия; постоянно зацепване |
Електрическо оборудване |
|
Волтаж |
12V |
Алтернатор |
350W при 5000 оборота |
Акумулатор |
12V – 8.6Ah |
Размери и тегло |
|
Междуосие |
1430 мм. |
Обща дължина |
2100 мм. |
Обща ширина |
750 мм. |
Височина на седалката |
830 мм. |
Минимален просвет |
115 мм. |
Сухо тегло |
185 кг. |
Резервоар |
17 л. |
Експлотационни качества |
|
Маскимална скорост |
297.6 км/ч |
Рама |
|
Тип на рамата |
Хром-молибденова стоманена тръбна решетка |
Заден единичен шарнир |
Алуминева сплав – регулируема височина |
Предно окачване |
|
Тип |
Обърната телескопична хидравлична вилка Öhlins, позволяваща външна корекция на натоварването и освобождаването |
Диаметър на преден амортесьор |
43 мм. |
Ход на амортесьорите |
120 мм. |
Задно окачване |
|
Тип |
Прогресивен еднораменен шарнир и амортесьор с възможност за регулиране на натоварването и освобождаването |
Еднораменен шарнир | Алуминиева сплав |
Ход на задно колело | 120 мм |
Спирачки | |
Предни спирачки | Двойни плаващи 320 мм. стоманени спирачни дискове BREMBO с радиални, четирибутални спирачни апарати BREMBO |
Задни спирачки | Единичен 210 мм стоманен спирачен диск BREMBO с четирибутален спирачен апарат BREMBO |
Гуми | |
Предна | 120/70 – ZR 17 M/C (58W) |
Задна | 190/55 – ZR 17 M/C (75W) |