2011 Suzuki V-Storm 650 ABS

2011 Suzuki V-Storm 650 ABS

Първоначалните очаквания за новия мотоциклет на Suzuki – V-Storm 650 ABS бяха пълни със скептицизъм, но щом цялата мистерия около байка беше разкрита, всички бяха отнесени като от цунами. Първо, промяната във външния вид на мотора е поразителна. Не може да се сетим за друг мотор, който да е толкова стилен на такава ниска цена. Второ, почти всеки аспект е подобрен, с оглед по-добра работа, представяне, двигател, управление и стил.

Това, което ни впечатли най-много е как всички подобрения са събрани, за да представляват брилянтен мотор на приемлива цена.

Двигател
Подобрения двигател Gladius е с по-големи възможности и по-остър. Базираният на SV650 V-образен, двуцилиндров двигател е спряган като лидер в своя клас, а сега в новата си версия (макар и не коренно различен), моторът е по-добър: винаги гъвкав при оборотите, а като за V-образен, двуцилиндров двигател – удивително плавен.

Каране и управление
Мотоциклетът Suzuki V-Storm 650 ABS като цяло е по-изпънат. Това не означава, че ще лягаме върху мотора, разбира се, положението е по-изправено и 19 инчовите гуми, регулируемо окачване и спирачките говорят сами за това. Това е дълъг преход от сантиментална неяснота към машина, която гордо бихте карали с лекота и увереност.

Оборудване
Мотоциклетът е създаден с идеята да бъде по джоба на голяма част от мотористите, макар че сега това се забелязва по-малко. Контролните уреди са преминали на по-високо ниво и ABS-а е фабричен. Всички останали джаджи са като допълнителна екстра.

Качество и издръжливост
На живо, новият стил на мотоциклета 2011 Suzuki V-Storm 650 ABS е съблазнителен и с класа. Новите, по-заоблени линии (създаващи въздушен тунел) са по-функционални. Техниката, използвана при конструирането на мотора е съвременна, а използването на различни материали и текстури, слагат етикет за лукс на V-Strom като при Diavel-а на Ducati (а не досегашния – на евтин средно тежък мотор). Предният калник, резервоар и странични панели имат (признато от компанията за имитация) карбонов завършек и лъскава металик боя. Новата седалка е цялата в червени шевове като логото на V-Strom е гравирано върху нея.

Стойност
Отлична. Старият V-Strom беше добър и достъпен мотор. Новият обаче е прекрасен мотор отново на чудесна цена. Имайки предвид стила, оборудването и способностите на мотоциклета  2011 Suzuki V-Storm 650 ABS кара дори Triumph Tiger 800 да изглежда скъп.

История на модела
2011: Пуснат на пазара като наследник на стария Suzuki V-Storm 650.


Сходни публикации

title="Ducati EXPO 2015 в България"
Ducati EXPO 2015 в България
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък
Продават състезателен мотор Honda на 0 км.


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*