
Honda VT750 Shadow е антитеза на оригиналните вярвания за чопър. Ако първите чопърски мотоциклети са били предназначени за лошите и груби мотористи, 750 Shadow е пълната противоположност. Моторът е лесен за управление, безопасен и предсказуем. Може би преди за да сдобиете с подобен чопър, най-добре ще е да се замислите дали наистина искате такава машина.
Двигател
Двигателят на Honda VT750 Shadow е мек, мек, и пак мек. Настроен да работи плавно, с водно охлаждане, триклпаннен, V-образен, двуцилиндров с работен обем от 750кубика. На външен вид изглежда доста рокерски, но не очаквайте адреналин от тази машина.
Каране и управление
Стойката на моториста е по-изправена, отколкото на Virago-то, като по този начин тежестта се пренася повече назад. Това прави карането на дълги разстояния не толкова комфортно. Кормилото е късо, а ходът на задното окачване също е малък, което удря по вилката при неправилна пропорция на тежестта, тънка предна гума и слаби спирачки. Въпреки всичко, мотоциклетът е прекрасен за ниски мотористи.
Оборудване
По отношение на оборудването, Honda VT750 Shadow е получил всичко, което може да очаквате от средно-тежък круизър, нито повече, нито по-малко. За съжаление не са предвидени много, много възможности за къстъмизиране.
Качество и надеждност
Самият факт, че чопърът е Honda е голям плюс по отношение на качеството на конструкцията. Имайки предвид цената обаче, нещата не изглеждат никак изгодни. Окачването и спирачките са слаби и за тези пари, бихте могли да се сдобиете с къде, къде по-добър мотор. Като цяло Honda VT750 Shadow е изключително здрав и не би трябвало да се притесняваме, че нещо ще се счупи или развали прекрасно бързо.
Стойност
Honda VT750 Shadow е един от най-скъпите мотоциклети в своя клас. Още от момента си на пускане до сега, чопърът държи високата цена. Ако държите на стил – Honda VT750 Shadow е за вас, ако държите на повече количество за по-малко пари (тук не намесваме качеството), поровете се за друг мотоциклет.