2013 Kawasaki ZX-6R

2013 Kawasaki ZX-6R

Kawasaki очевидно са се потрудили доста, за да направят новият мотоциклет ZX-6R по-подходящ за условията, за които е създаден – пътя! В много отношения са успели. Новият 636 кубиков двигател има увеличено КПД на мощността и въртящия момент, както за път, така и за пистата, управлението е по-плавно и удобно за средно-статистическия моторист. На моменти режимите на каране стават малко дървени, но тракшън контрола и избираемият ABS са отлични. Повтаряме – ABS-а е по избор.

Двигател
Двигателят е с по-дълъг ход на буталата и си върши работата отлично, засилвайки атрактивната комбинация от плавен въртящ момент и върхова мощност. Ще си пърпоркате из града с около 4000 об/мин, но при 7000 об/мин, мотоциклетът се събужда, тогава на 8000 об/мин има осезаем ритник отзад и при 1000 оборота летите. Средните обороти са разширени в сравнение с 599 кубиковия модел. Новият модел ZX-6R удивително се приближава до 600 кубиковото си братче.

Каране и управление
Настройките за каране на писта правят кормилото бързо и остро, реагиращо удивително на всяко ваше движение, което гарантира, че няма да изпуснете и един върхов момент. Усеща се едно леко трептене, но не е нещо, което трябва да ни притеснява, просто лека аларма, която ни напомня, че достигаме максималния лимит. Карането с настройка за път е сравнителни по-меко. Задницата е по-гъвкава и возията се усеща мека при всички скорости, поемайки всички бабунки и дупки, което от своя страна кара моториста да се чувства комфортно през цялото време. Въпреки цялата мекота на каране, моторът не кляка много при подаване на мощност.

Оборудване
Тракшън контролът идва като стандарт и няма никаква причина да се изключва на пътя. Дори при третия режим на каране – най-високите настройки – на практика не е натрапчив. Може да го усетите как леко реагира, когато ускорявате рязко на първа. При първи и втори режим, дори и ако карате сякаш е последната обиколка от MotoGP, усещането на тракшъна е изключително слабо.

Качество и издръжливост
Както при всички японски производители, качеството и издръжливостта са на върхово ниво. Няма причина да си мислим, че Kawasaki 636 е по-различен.

Стойност
Цените са точно такива, каквито очаквате като за супербайк. Ще платите 1000 паунда повече (при стандартна цена 9999 паунда) за версията с ABS.

История на модела
Мотоциклетът е представен за първи път през 2013 година.

Други версии
Kawasaki ZX-6R ABS

Технически характеристики

Максимална мощност 135 кн.с.
Максимален въртящ момент 96 Nm
Тегло 192 кг
Височина на седалката 815 мм
Резервоар 17 литра
Работен обем 636 кубика
Двигател Четиритактов, с водно охлаждане DOHC, 16 клапана, четирицилиндров редови
Рама Алуминиев периметър
Предно окачване Showa 41 мм обърната вилка с голямо бутало, напълно регулируемо
Задно окачване Showa напълно регулируема заден амортисьор
Предни спирачки 2×310 мм дискове, четирибутални радиални моноблок спирачни апарати Nissin
Задни спирачки 1×220 мм диск, едноцилиндров спирачен апарат Nissin
Размер на предна гума 120/70ZR17
Размер на задна гума 180/55ZR17


Сходни публикации

title="Турбо двигатели - новата мода при моторите"
Турбо двигатели – новата мода при моторите
Kawasaki стяга нова Ninja 250R за 2013 г.
2012 Kawasaki ZZR1400
Kawasaki на EICMA 2011
Kawasaki разработват най-мощния мотоциклет в света


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*