Перфектен екип: многократният световен шампион по мотоциклетизъм с модерна лайфстайл кола
Общи черти: самоуверено удоволствие от шофирането и най-високо ниво на прецизност.
Валентино “Вале” Роси е новият посланик на марката за шикозния малък градски автомобил Opel ADAM. Световно известният многократен световен шампион в MotoGP е звездата в голямата комуникационна кампания, която е фокусирана върху общите черти между ADAM и Валентино: персоналност, творчество, енергия и в същото време най-високо ниво на прецизност. Със своя самоуверен, неконвенционален и абсолютно уникален външен вид ADAM споделя същите характеристики като тези на италианския шампион по мотоциклетизъм. Кампанията се провежда по всички традиционни и дигитални медийни канали от спотове в телевизията и промоционални дейности до социалните медии.
“Валентино Роси е перфектният посланик на ADAM: непринуден, забавен и малко нахакан, винаги в движение – точно като нашия Opel ADAM. В същото време той е изключително взискателен, внимателен, изисква и действа с максиална прецизност, както германския инженеринг, който е най-съществената стойност на нашите коли,” заяви Роберто Матеучи, управляващ директор на Opel Италия. “Избирането на Валентино Роси за ADAM е ясен знак за нашето желание и ангажимент да изградим нова персоналност за нашите коли, като в същото време запазим фокуса си върху прецизността на германския инженеринг,” добави Матеуци.
Валентино Роси се влюби веднага в малката лайфстайл кола и шампион по индивидуализация: “Opel ADAM ме спечели моментално и не само със своя дизайн, аксесоари и технологиите си. Мисля, че потенциалът за индивидуализация с хилядите си вариации е просто фантастичен. Не знам точния им брой, но със сигурност е повече от достатъчен, за да може всеки да сформира своя перфектен ADAM.”
Opel ADAM: Шампион по индивидуализация и най-свързаната с глобалната мрежа малка кола
Opel ADAM предлага над 61,000 версии на екстериора и близо 82,000 за интериора, повече от който и да е друг автомобил в класа си. Шикозната лайфстайл кола е маневрена, с три врати и перфектна за градската среда. Динамичните й способности се изявяват и извън града благодарение на ходовата й част и настройките на управлението, които са насочени към удоволствие и пъргавина.
Отвътре ADAM предлага място за четирима, които имат на разположение първокласна атмосфера и технологии от по-високите сегменти. Новата информационноразвлекателна система IntelliLink например, която интегрира в автомобила смартфона на собственика (с операционна система Android или Apple iOS), я превръща в най-свързаната с глобалната мрежа малка кола. За нея скоро ще се предлага иновативната функция за разпознаване на реч Siri Eyes Free на Apple. Други функции, които са идеални за градския характер на ADAM са новото поколение асистенция за паркиране, която паркира автоматично автомобила, сигнализацията при наличие на автомобил или предмт в мъртвата зона, сервоусилвателя на волана, включващ градски режим с „леко докосване“ и уникалния за Opel багажник за велосипеди FlexFix, който е изцяло вграден в задната броня.
ADAM въвежда спечелилата световно признание дизайнерска философия на Opel, определяна като “среща на пластичната артистичност с германската прецизност”, в автомобилния А-сегмент. Той се отличава с мускулест, оригинален външен вид, който заляга на ретро дизайна, но е модерен, смел и с мощни пропорции. Специалистите предвиждат, че автомобилният лайфстайл A-сегмент, към който принадлежи ADAM, ще продължи стабилно да расте през следващите няколко години. От 2000 година, продажбите на модерни коли от сегмент A (с дължина около 3.70 м) в Европа са се увеличили с около 30 процента, а този на луксозните в сегмент B (около 4.00 м дълги) – с над 110 процента. Opel възнамерява да покори този растящ пазар с ADAM.
източник: auto-press.net