2012 Honda VFR1200F

2012 Honda VFR1200F

Мотоциклетът Honda VFR1200F си остава прекрасен спортно-туристически модел. Качеството и цялостният завършек на байка са безценни, а работата, ергономичността и лекото каране – безпогрешни. Черешката на тортата е уникалният звук – онова приятно боботене, както и гъвкъвостта и бързината на двигател V4. От друга страна моторът не е мръднал и милиметър в насоката на новите четирицилиндрови V-образни двигатели, с които Honda може да се похвали и има няколко неприятни черти. За 2012 година, VFR1200F получава подобрения в стила, тракшън контрола, повече въртящ момент, подобрен комфорт и намален разход на горивото.

Двигател
Сърцето на VFR е V-образен, четирицилиндров двигател. Носи мощността в себе си повече от предишните версии, а звука от ауспуха гали ухото. Почти не се налага да качваме оборотите над 4000, но когато това стане, мотрът направо излита, също както RC30. Скоростната кутия е възможно най-плавната в момента по моторите.

Каране и управление
Завивиането е малко бавно, но какво може да очакваме от 267 килограмов мотоциклет. За сметка на това, траекторията е плавна, а машината стабилна. Седлаката е удобна, което гарантира много конфортно и неутрално положение на тялото. С лекота може да караме и цял ден без да има онази ужасна болка в китките или задните части.

Оборудване
За 2012, големият VFR получава системата за тракшън контрол на Honda, която е гаранция за по-голяма стабилност на такъв тежък мотор при по-рискови условия. Мотоциклетът идва фабрично с ABS, което пък на свой ред дава по-голяма увереност на спирачките. Поради някаква странна причина Honda променя малко индикаторите.

Качество и издръжливост
Цялостният завършек на Honda VFR1200F е прекрасен – точно онова, което бихме очаквали от Honda. Що се отнася до качеството – няма промяна в утвърденото и стабилно качество на червените японци.

Стойност
С цена малко над £12,000, VFR1200F не е никак евтин и е голбално критикуван за това. За тази цена, моторът се нуждае от нещо, което коренно да го различава от останалата конкуренция, което липсва при Honda. Доста по-способни туристически мотоциклети могат да се видят с подобна цена.

История на модела
2010 – представен за пръв път

Други версии
Honda VFR1200F DCT

Сепцификации

Мощност 160 кн.с
Въртящ момент 128 Nm
Тегло 267 кг
Височина на седалката 815 мм
Резервоар 19 л
Изминати километри с един резервоар 290 км
Работен обем 1237 куб.см
Двигател 16 клапанен, V-образен, четирицилиндров, 6-степпена скоростна кутия
Рама Алуминий
Предно окачване 43 мм с възможност за корекция
Задно окачване Pro-Link, с възможност за корекция
Предни спирачки 2х320 мм диска с C-ABS
Задна спирачка Единичен 276 мм диск
Предна гума 120/70/17
Задна гума 190/55/17

Сходни публикации

title="Първи мото салон в София"
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък
2014 Honda Grom 125 – първо каране
Турбо двигатели – новата мода при моторите


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*