Историята на ракетните мотоциклети

Историята на ракетните мотоциклети

Днес случайно се натъкнахме на ръководство за ракетни мотоциклети като ще започнем с историческа перспектива на първите експерименти в тази насока провели се през 30-те години на миналия век. Първият такъв опит е на Фритц вон Опел, който прикачвал ракети към мотоподобни средства, но през 1928 година, забраняват произвеждането на тези машини. По-късно Арчибалт Лоу продължава делото на г-н Опел като го преобразува в откачен ракетен велосипед.

След Втората световна война, ракетните мотори станали известни след прочутия скок на Рик Рожат – Човекът Муха, който прескача 27 автобуса през 1977 г. Няма как да завършим нашата ретроспекция на тема ракетни мотоциклети, ако не споменем Евел Нейвал – може би той е първият пионер в сферата на стънта.

Историята на ракетните мотоциклети продължава да се пише и днес – рекорди с драг мотори, както и в представата ни за най-бързия мотор на бъдещето. Вижте черно белите снимки по-долу. Не ви ли карат да се замислите какво би се случило, ако онези гении са имали дори и на половина от технологията, която имаме ние днес?

Сходни публикации

title="Първи мото салон в София"
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък
Продават състезателен мотор Honda на 0 км.
Дизелов мотор – индийска работа


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*