Harley-Davidson Street™ 750 е част от проекта RUSHMORE на най-популярния производител на мотоциклети в света. Това е новото попълнение в гамата Dark Custom, която изцяло е насочена към по-младата аудитория.
Мат Левиатич, главен оперативен директор на Harley-Davidson споделя, че са отделили много време и ресурси за проучването на представите и желанията на младите градски мотористи и това е било водещо при конструирането на модела.
Резултатът е впечатляващ – спортно излъчване, изчистена визия, изключителна пъргавина и маневреност. Двигателят разполага с достатъчно мощност, за да се справи с предизвикателствата на градския трафик, а тясното шаси прави безпроблемно промъкването между автомобилите. Спирачната система BREMBO, заедно с ниския център на тежестта, създават усещане за увереност и сигурност при управлението на мотоциклета. Тук е мястото да кажем, че ауспусите са съобразени с досадните норми на ЕС и в известна степен ни лишават от традиционния „глас“, който е запазена марка на бранда, но чувство, че управляваш Harley-Davidson напълно се компенсира от „V“-образният задвижващ агрегат.
Впечатляваща е, че от Harley-Davidson този път наистина са достигнали до края в стремежа си да отговорят на нуждите на младите хора. Цената на мотоциклета е около 15 000 лв., което го превръща в най-достъпната машина на българския пазар.
Ключови спецификации на Street 750
Размери:
Дължина | 2 225 mm (87,6 инча) |
Височина на седалката, без товар . | 709 mm (27,9 инча) |
Пътен просвет | 5,7 инча (145 mm) |
Ъгъл на наклон на вилката (кормилна конзола) |
32 (градуси) |
Следа | 115 mm (4,5 инча) |
Колесна база | 1 534 mm (60,4 инча) |
Гуми, предна спецификация | 100/80 R17 |
Гуми, задна спецификация | 140/75 R15 |
Горивен капацитет | 13,1 l (3,5 галона) |
Капацитет за масло (с филтър) | 3,1 l (3,3 кварти) |
Тегло при доставка | 206 kg (455 фунта) |
Тегло в работно състояние | 222 kg (489 фунта) |
Двигател:
Тип |
Revolution X™ V-Twin, водно охлаждане |
Диаметър на буталото | 85 mm (3,346 инча) |
Ход на буталото | 66 mm (2,598 инча) |
Обем | 749 куб. cm (45,707 куб. инча) |
Съотношение на компресия . | 10.5:1 |
Горивна система |
38 mm инжекция „Mikuni“ с един порт |
Задвижващ тракт:
Основно задвижващо зъбно колело (съотношение) . |
36/68 |
Предавателни числа (цялостни) 1-во . | 14.25 |
Предавателни числа (цялостни) 2-ро | 10.07 |
Предавателни числа (цялостни) 3-то | 7.45 |
Предавателни числа (цялостни) 4-то | 5.99 |
Предавателни числа (цялостни) 5-то | 5.04 |
Предавателни числа (цялостни) 6-то | 4.53 |
Шаси:
Джанти, предна |
Черна, лята алуминиева, със 7 лъча и акценти по ръбовете |
Джанти, задна |
Черна, лята алуминиева, със 7 лъча и акценти по ръбовете |
Спирачки, апарат . | 2-бутални предна и задна |
Мощност:
Метод за тестване на въртящия момент на двигателя |
EEC/95/1 |
Въртящ момент на двигател | 60 Nm (44,3 ft-lb) |
Въртящ момент на двигател (об/мин): . | 4,000 |
Ъгъл на накланяне, дясно (градуси) | 28.5 |
Ъгъл на накланяне, ляво (градуси) | 28.5 |
Разход средно | 5,74 l/100 km (40,976 mpg) |
Електро:
Фарове | според регулациите на страната |
Индикаторни лампи . | – дълги светлини |
– неутрална скорост | |
– за ниско налягане на маслото | |
– мигачи | |
– за диагностика на двигателя | |
– за ниско ниво на горивото |
В нашата галерия ще намерите подбрани снимки от официалната фото сесия на модела.
Предлагаме Ви изчерпателното мнение на представител на MotoUSA след проведения тест на машината: