Мотоциклетния бизнес излиза от кризата, върви напред и прогресира.
Този извод можем да направим след като 71-ото мотоциклетно изложение EICMA в Милано отвори врати. Още преди първия официален ден на откриването гиганти в бранша като Honda, Yamaha, Ducati и MV Agusta направиха своите премиери. Другите ги последваха на следващия ден, само за медиите. Пресконференциите бяха цял ден през половин час.
Най-големият производител на мотоциклети в света – Honda, спази традицията и показа и тази година, както и в предишните няколко премиери. По-точно японците показаха 6 нови и 7 ъпгрейдвани модели. Новите са CTX700 и по-големият му брат CTX1300, нов скутер, а също и CBR1000RR Fireblade SP, CB650F, CBR650F, CTX1300, CTX700 и CTX700N. Yamaha показа MT09, MT07, а също два мотора P2 и P3. Suzuki ече наблегнаха на танците, отколкото на новите модели, но показаха прототипа си за MotoGP. Kawasaki също имаха новости, но хит на шанда им бе поямата на световния шампион в WSBK Том Сайкс.
Ducati с гордост показаха 899 Panigale, 1199 Superlegera Limited Edition и новият мотоциклет от семейство Monster – 1200. MV Agusta пък показа Rivale. Другите местни производители също не останаха пасивни.
BMW уж обявиха предварително премиерите си, но направиха изненада с S1000RТ. Triumph освен с новото си лого, изненадаха и с модела си Tunderburd. При скутерите сред пионерите в бранша в Европа са Peugeot. Те извадиха поредния си коз – Django, ято е симпатична машин в три версии. Европейска премиера показаха и Indian, с трите нови версии на Chief, докато родата от Victory се изпъчи с Cruiser Hammer SLF. Все пак най-големият американски производител си остава Harley-Davidson, които представиха два абсолютно нови мотоциклета – Street 500 и Street 750. Те са с двигатели V-Twin, но са най-леките байкове, които излизат от заводите в Милуоки – само 221 кг.
източник: motoclub.bg