
Ендурото на BMW – F800GS доби авантюристичен статус. В продължение на моделите 1150GS Adventure и 1200GS Adventure, наложилият се в средния клас F800GS също получи добавката Adventure. Подобренията и промените спрямо обикновения F800GS се състоят в по-голям с 8 литра резервоар (достигащ вместимост от 24 литра), преработени детайли по външния вид, по-голям екран, по-висока с 100мм седалка (височината на мотоциклета вече е 890мм), протектори на ръкохватките, широки ендуро степенки, защитен ролбар на двигателя и обемни куфари за багаж.
По данни на BMW, по-големият резервоар ще увеличи пробега с 120 км, давайки му възможност да измине 350 км с един резервоар. F800GS Adventure ще се предлага с опция за поръчка със системите ASC (Automatic Stability Control) и ESA (Electronic Suspension Adjustment).
Двигателят е същият – 798-кубиков с четири клапана, с мощност от 85 конски сили и въртящ момент от 82 Nm.
На европейския пазар се очаква да се появи и “Travel Edition“, която ще бъде оборудвана с ASC, режим на ендуро офф-роуд каране, подгряване на ръкохватките, помощни LED фарове, бордови компютър, централна стойка и допълнителни офф-роуд гуми.
Цената на F800GS във Великобритания ще бъде £9 650, а на “Travel Edition” – £10 535.