Все повече се предпочита двойният съединител на Honda

Все повече се предпочита двойният съединител на Honda

Работата на Honda по разработването на втора-генерация на трансмисия с двоен съединител изглежда дава резултат, поне в Европа. Според японския производител, от представянето на новата технология, внедрена първо на VFR1200F през 2010 година, до сега са закупени повече от 12 500 мотоциклета с DCT (Dual Clutch Transmission).

В момента на европейския пазар се предлагат четири модела с опция за поръчка с DCT. Това са VFR1200F, NC700X, NC700S и Crosstourer. Honda предлагат и модел, произвеждан стандартно с трансмисия с двоен съединител. Това е Integra – скутер, базиран на платформата на NC серията. При изброените модели с възможност за избор на скоростна кутия и съединител, все повече клиенти, избират DCT.

По данни на производителя, продажбите на NC700X с DCT за месец февруари са 44%, сравнено с едва 10% през април 2012, когато моделът беше представен.

При Crosstourer се наблюдава по-осезаем скок. През февруари 2012 година, едва 25% от купувачите на модела са предпочели трансмисия с двоен съединител, докато година по-късно повишението е до 70%.

Японците от Honda продължават да разработват нови модели, които ще бъдат предлагани с DCT система. Следващите модели с двоен съединител ще бъдат наскоро обявените CTX700 и CTX700N, които ще бъдат първите круизъри, притежаващи тази технология.

Сходни публикации

title="Рали Дакар: Три машини Honda в Топ 10"
Рали Дакар: Три машини Honda в Топ 10
2014 Honda Grom 125 – първо каране
Honda представи новия круизър Valkyrie
Три обновени модели Honda – Gold Wing F6C, CB1100 EX и CB1100 Release
2013 EICMA: Honda представи 13 нови и ъпгрейдвани мотоциклети


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*