Дизайн, изтънченост, стил и удобстово. Така може да опишем трайкът Rewaco RF1 GT.
Четирицилиндровият, редови дигател е монтиран напречно на носещата ос на трайка, а центъра на двигателя е вкаран в тръбовидна рамка. Тази лека и издръжлива структура на рамата позволява да се насладим на всички аспекти на карането на мощен трайк.
Звукът е точно онова, което искаме. Силен, боботещ, гърмящ…. идващ от стоманени ауспуси, а звукът от всмукването на въздушния филтър, превръща всяко каране в изживяване на звукова симфония.
Видове двигатели за Rewaco RF1 GT:
• GT – 4-цилиндров, редови двигател на Ford, с водно охлаждане, с мощност от 115 кн.с. с многоточкова инжекционна система
• GTS – 4-цилиндров, редови двигател на Ford, с водно охлаждане, с мощност от 140 кн.с. с турбокомпресор и многоточкова инжекционна система
• GTR – 4-цилиндров, редови двигател на Ford, с водно охлаждане, с мощност от 185 кн.с. с турбокомпресор и многоточкова инжекционна система
Двигател и рама
• Винаги се монтират чисто нови двигатели
• Лека и издръжлива конструкция на рамата, покрит със слой пластмаса, в сребърен металик
• Балансирана геометрия на трайка, със стабилно упрваление в завоите
Шаси и спирачки
• Трапецовидна вилка с централна пружина
• Шаси с регулируеми (спорт/комфорт) газови амортисьори Bilstein,
• Единично окаване
• Предни и задни дискови спирачки
Тяло и тапицерия
• Тяло от фибростъкло с усилена пластмаса в различни цветове
• Седалката е от издръжлива на метереологични условия материя, имитираща кожа
Части
• Всички части като кормилото, вилката, ролбари, задна седалка, дръжки и т.н., са изработени от неръждаема стомана.
Вижте и снимки на бижуто Rewaco RF1 GT: