Harley-Davidson Slim е стандартен Softail (т.е. голям V-образен двигател със скрити задни амортисьори), но с вид на умален бобър от 50-те години. Идеята на Harley е, че съществуващите до сега Softail станаха прекалено големи и тромави, а двигателя започна да изглежда все по-малък. С новия Slim се цели да се постигне точно обратния ефект, а именно да се създаде мотор, който да изглежда доста по-тънък в задницата, а дигателя заедно с рамата да изглеждат масивни. По този начин се постига истинския вид на хот род.
Двигател
Класически мотор с въздушно охлаждане, V-образен, двуцилиндров на 45 градуса. Този двигател вече е стандарт за цялата Softail и Touring гама. Работата е адекватна и позната. Може да е реликва, но истинска класика.
Каране и управление
Позицията на моториста с ниската седалка, класическия Fat Bob резервоар (сега завършен с монтирана върху него конзола), изнесени напред стъпенки, променено по-широко кормило, придават естествено и удобно усещане при каране и то на по-високо ниво, отколкото сме очаквали. Стабилен, без големи вибрации и дискомфорт, като много от стандартните за Харли дразнители – главно поглеждането на долу към индикаторите – вече е в миналото с индикатори отляво и дясно на кормилото.
Оборудване
Минимално. H-D Slim може да е „нов” модел, но няма нещо наистина ново, когато си говорим за инженерство и спецификации. С други думи, Slim-а е доста базов.
И въпреки всичко има два уникални компонента в мотора: дръжките на кормилото са „Hollywood” и седалката е оребрена. Всичко останало е миш-маш от други модели.
Качество и издържливост
Стандартът на Harley за дълбок цвят и много хром е запазен. Няма за какво да се притесняваме и за издръжливостта. Главната критика е за това колко постен и базов е Slim-а. Най-добрия цвят по случайност е и най-евтиният, а именно лъскавото черно.
Стойност
Моторът е добро попълнение в Softail гамата на Harley. Не е особено скъп. Като цяло има какво още да се желае за тези пари, но все пак машината е нова. Толкова ли беше трудно да се сложи уникален резервоар и заден калник, че да изглежда моторът по-разпознаваем… Компанията искаше да направим модел, който да бъде по джоба на голяма част от мотористите и все пак малко са прекалили с цената. За стандартния черен модел сумата, която трябва да извадим от банковата си семтка е £14,695. И все пак това е най-евтиния Softail.
История на модела:
2012: представен за пръв път
Други версии
Няма
Технически характеристики
Макс. скорост | 180 км/ч |
Въртящ момент | 127 Nm |
Тегло | 305 кг |
Височина на седалката | 650 мм |
Резервоар | 18.9 л |
Двигател | 1690 куб/см |
Спецификации на двигателя | Въздушно охлаждане, V-образен, двуцилиндров на 45 градуса, 6-степенна скоростна кутия |
Регулиране на предно окачване | Няма |
Предни спирачки | 2 диска, двубутални спирачни апарати |
Задни спирачки | Единичен диск |
Предна гума | MT90 x 16 |
Задна гума | MU85 x 16 |