Bridgestone показва нова мотоциклетна гума на EICMA 2011

Bridgestone показва нова мотоциклетна гума на EICMA 2011

Bridgestone блести с екслузивен щанд на мотоциклетното изложение EICMA 2011. Компанията разкрива изцяло нова гума за мотоциклети, а именно Battlax Hyper Sport S20.

С площ от 160 m², щандът на Bridgestone е в стилните краски на сиво и черно. На него може да видим новата гума S20, технологията за изработката и преимуществата й. За любителите на висококачественото оборудване на машината си, доказателство за класата на гумата е фактът, че именно тя е използвана за промоционалния мотор на световния шампион в MotoGP Валентино Роси.

9 огромни екрана показват промоционалните материали за S20 във видео клип с Роси. Постетителите могат да се докоснат до технологията, качеството и разерите на гумата S20 благодарение на 4 тъч скриин панела. Стените на щанда на Bridgestone са възможността ни да видим новата щарка на гумата. Като в приказен разказ, гуми излизат на различни нива от стената, сякаш са част от нея.

Bridgestone Battlax Hyper Sport S20 е подходяща за мотоциклети между 600 и 1300 кубика. Макар и с кратък живот на пистата, новата мотоциклетна гума на Bridgestone е надежна и дълголетна на пътя. Основаната идея за създаването на S20 е задоволяването на нуждата на европейския спортен моторист да задоволи нуждите си за сигурност, стабилност, надеждност и издръжливост. За да отговорят на тези нужди, инженерите на Bridgestone се вдъхновяват от дългогодишния си опит в MotoGP. Резултатът е мотоциклетна гума, която синтезира в себе си технологии от кралския клас и ги демонстрира в шосейна гума.

По-голяма контактна площ при всеки ъгъл

В сравнение с BT-016 Pro, новата гума S20 има върхово поведение, както на мокра, така и на скуха настилка, заедно с отлична издръжливост на износване. Доказалите се технологии на Bridgestone – Mono-Spiral Belt (MSB) и High Tensile Super Penetrated Cord (HTSPC) сега са оптимизирани, за да спомогнат за по-добрия контакт при всички възможни ъгли при каране, гарантирайки повече сцепление по всяко време. При силно лягане, по-голямата площ подобрява контрола и сцеплението, което дава усещане за комфорт и сигурност, а при средни ъгли при накланяне, гума спосмага за по-голяма стабилност в завоя.

С напредването на технологиите и все по-големият опит, който трупат инженерите, може да сме сигурни, че в най-скоро време, лидерите в производството на мотоциклетни гуми ще ни предсавят решението на сигурността, контрола и стабилността ни върху мотоциклетите.

Сходни публикации

title="Ducati EXPO 2015 в България"
Ducati EXPO 2015 в България
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък
2014 Honda Grom 125 – първо каране


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*