
Откриването на мотоциклетното изложение EICMA 2011 вдигна завесите над подиума на Yamaha Motor Group. Площта на щанда на компанията е внушително голяма, обагрена в червено и черно, а офроуд пространството сияе в синьо. Основните модели на Yamaha са украсявани от елегантни италианки, които неминуемо привличат погледа към зоната на японката марка.
Идната година няма да бъде отбелязана с революционна крачка в света на моторите от страна на Yamaha, тъй като на EICMA сатва ясно, че основния модел, върху който бранда иска да акцентира е скутер. С гордост Yamaha представи обновения си макси-скутер TMAX.
От пръв поглед става ясно, че моделът има съвсем ново излъчване, внушаващо агресивен дух и пронизващ вид. С още по-голяма динамика, скутерът е с подобрено поведение на пътя!
Още от 2001-ва насам, първоначалната версия на Yamaha TMAX обеща нова ера в света на скутерите. Сега Yamaha може да се похвали със създаването на една изцяло нова катергория – спортен макси скутер. Идеята на TMAX-а е да комбинира върхово представяне, управление и скорост на мотор с практничността и удобството на макси скутер.
Колкото и странно да ни звучи, в действителност макси скутерът наистина се държи като истински мотоциклет. В зоната на MotoLive на EICMA 2011 e обособен специален терен за тест драйв на Yamaha TMAX. Онова, което може да опишем от видяното е, че скуерът ляга в завоите точно като мотор на писта. Изненадващо пъргав, подвижен и маневрен, макси скутерът на японците заслужава нашите адмирации в насоката на развите на мотоциклетната индустрия.
Специално внимание отдаваме на вечния мотоциклет Yamaha V-MAX. Новата 2012 година не бележи промени по машината, но както казват хората – когато нещо е перфектно – не го променяй! Не може да пропуснем и специалната версия на обичания TDM, както и на скоростния R1.
Надяваме се догодина Yamaha да остави скутерите и да извади големи козове от ръкавите си, за да не оставаме с впечатление, че само променя цветовите схеми на машините си.