Преди година видяхме първоначалната концепция на Integra, която бе оборудвана с 670 кубиков паралелен, двуцилиндров двигател, чиито разход бе толкова нищожен благодарение на проста, но работеща технология, за която точно сега няма да навлизаме в подробности. Освен това, машината е снабдена и с полу-автоматична скоростна кутия с двоен съединител, характеризираща се с ръчни и автоматични настройки. Същата скоростна кутия е монтирана и на водещия мотоциклет Honda VFR 1200 F. Макар и само с два цилиндъра, Honda твърди, че машината работи плавно като Goldwing.
Новите снимки разкриват как изглежда мотоциклетът (или скутерът) на пътя, както и няколко детайли. Всъщност машината не изглежда отчайващо зле, когато се качи моторист, за да създаде усещане за пропорциите. Скутеро-моторът ще бъде представен на тазгодишното издание на мотоциклетното изложение EICMA 2011.