Това е мотор! Това е скутер! Не – това е Honda Integra!

Това е мотор! Това е скутер! Не – това е Honda Integra!

Преди година видяхме първоначалната концепция на Integra, която бе оборудвана с 670 кубиков паралелен, двуцилиндров двигател, чиито разход бе толкова нищожен благодарение на проста, но работеща технология, за която точно сега няма да навлизаме в подробности. Освен това, машината е снабдена и с полу-автоматична скоростна кутия с двоен съединител, характеризираща се с ръчни и автоматични настройки. Същата скоростна кутия е монтирана и на водещия мотоциклет Honda VFR 1200 F. Макар и само с два цилиндъра, Honda твърди, че машината работи плавно като Goldwing.

Новите снимки разкриват как изглежда мотоциклетът (или скутерът) на пътя, както и няколко детайли. Всъщност машината не изглежда отчайващо зле, когато се качи моторист, за да създаде усещане за пропорциите. Скутеро-моторът ще бъде представен на тазгодишното издание на мотоциклетното изложение EICMA 2011.

Сходни публикации

title="Ducati EXPO 2015 в България"
Ducati EXPO 2015 в България
Кой с какво на мотосалон София 2015
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*