Къстъм Kawasaki VN1700 Voyager

Къстъм Kawasaki VN1700 Voyager

На гърба на американската тенденция за намаляване на големи къстъм туристически мотоциклети, Kawasaki пускат къстъм Voyager – умалена версия на оригиналния модел. По-груб, по-лъскав и 1500 британски лири по-евтин, къстъмът си остава огромен с 1700 куб.см. двигател, но с далеч по-малко блясък и хром, което го прави по-мъжествен и създава впечатление за по-лек и по-лесно управляем мотоциклет. Това е добре изглеждаща, по-евтина алтернатива на американската конкуренция.

Двигател
В сърцето на Voyager-а спи един велик 1700 кубиков, двуцилиндров, V-образен двигател с водно охлаждане – въпреки, че изглежда като с въздушно такова. Огромният агрегат с 8 клапана (по 4 на цилиндър) изкарва респектиращите 70 конски сили при невероятните 135.5 Nm въртящ момент. Въпреки това, заради голямото му тегло и високо разположеното оборудване, ще ви се налага да намалявате значително преди остри завои. Разходът на гориво при бърза туристическа скорост също не е висок, като може да измине около 15 километра с литър гориво.

Каране и управление

Въпреки че не изглежда толкова голям, колкото нормалната версия на Voyager, с тегло от 382 килограма, новото шаси е доста далеч от това да бъде окачествено като леко. Очевидно, че с толкова тежък мотоциклет, управлението няма да е лесно и веднага след като започнете да се забавлявате с него и да завивате по-рязко, лягайки в завоите, ще усетите ограничението, което се поставя от решетката, а стъпенката ще започне да се жули по асфалта алармиращо. Спирачките също не са лоши и спирането не е кошмарно, но други мотоциклети в същият клас определено се справят по-добре в завоите от Kawasaki-то.

Оборудване
Независимо от това, че това е умалена версия спрямо оригиналната, тя е пълна с благинки и екстри. Два 40-ватови говорителя идват стандартно в пакета с възможност за свързване към Ipod. От дясната страна се намира и круиз контрола, за тези, които пътуват на дълги разстояния. В задната част се намират и страничните дисаги, LED задни светлини и двоен ауспух. Има малка слюда добавяща допълнителен комфорт и, разбира се, ABS за подсигуряване на безопасността.

Качество и издръжливост
Ниско-оборотният двигател е направо брониран, а задвижването чрез кардан означава, че необходимостта от поддръжка ще е минимална – издръжливостта няма да бъде проблем за доказалият се вече двигател. Все пак има няколко дразнещи грешки. Има едно досадно малко пластмасово парче над горивният резервоар, което вибрира по време на движение и часовниците някак не се вписват в голямото табло. Това означава, че вечер, светлините за часовниците ще осветяват не само тях, но и самият водач, което определено означава дискомфорт.

Стойност
Това е показател, по който Kawasaki отбелязват сериозен резултат. Значително по-евтин е от еквивалентните моделите предлагани от Harley-Davidson Street Glide и е по-евтин дори от Victory Cross Country. В действителност Kawasaki-то изглежда една добра сделка. Със спестените пари пред конкуренцията, бихте могли лесно добавите аксесоари и да го персонализирате, добавяйки собствен характер на мотоциклета.

История на модела
Kawasaki VN1700 Voyager, Classic и Classic Tourer (пуснати на пазара през 2009).

Други версии
Kawasaki VN1700 Voyager, Classic и Classic Tourer

Технически характеристики

Макс. скорост 185 км/ч.
Мощност 70 кн.с.
Въртящ момент 135 Nm.
Тегло 382 кг.
Височина на седалката 720 мм.
Резервоар 20 л.
Работен обем 1700 куб.см.
Спецификации на двигателя

8 клапана на цилиндър, 102х104 мм. – размер и ход на буталото, 6-степенна скоростна кутия

Рама Двойна, стоманена
Предно окачване 45 мм. предна вилка, без регулиране
Задно окачване Заден амортисьор
Предни спирачки Двойни 300 мм. дискове с четирибутални спирачни апарати
Задни спирачки Единичен 300 мм. диск с двубутален спирачен апарат
Предна гума 130/90×16
Задна гума 170/70×16

Сходни публикации

title="Първи мото салон в София"
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък
Kawasaki Ninja стана на 30 години
Продават състезателен мотор Honda на 0 км.


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*