Това е най-мощната и изпипана MV Agusta F4 произвеждана някога. Със своите 201 конски сили тя бие 200,1-те конски сили на Kawasaki ZX-10R, което го прави най-мощният супербайк в момента. MV Agusta F4 е снабдена с най-новият Corsa Corta двигател с невероятен звук, тракшън контрол, Ohlins окачване, шаси предоставящо възможност за многобройни настройки, олекотени колела и спирачни системи Brembo. Въпреки това, тя си остава една тежка машина нямаща маневреността и агресивността на своите конкуренти. Тракшън контрола също не е на нивото на Aprilia, BMW и Kawasaki. Но карайки я в своето усамотение MV Agusta F4 е удивително бърза, окачването Ohlins предоставя леко и плавно завиване, а красивата картинка е допълнена от спирачките на Brembo, които са на състезателно ниво.
Двигател
Въпреки че също е 998 куб.см., в сравнение с нормалната F4, RR версията е с размер на буталата от 79 мм. вместо 76мм., а хода е редуциран от 55 на 50.9 мм. Максималните обороти са 13700 в минута. Има ново задвижване, нови глави на цилиндрите, по-големи титаниеви клапани и олекотени бутала. Също така нова е и скоростната кутия с възможност за различни настройки чрез електрониката.
Каране и управление
Тежка за разбиранията на супермотото, с теглото от 192 кг (сухо тегло), MV Agusta F4 RR завива леко и точно натам накъдето насочите мотора, а шасито предоставя голямо усещане за това, което се случва със супер прилепващите Pirelli Super Corsa SP, с които се предлага фабрично мотоциклетът. Както при Aprilia RSV4 Factory APRC, шасито на RR-а е напълно регулируемо. Може да променяте ъгъла на завиване, опорната точка на шарнира и ъгълът на единичната му ос. Задницата също има възможност за множество настройки.
Оборудване
За първи път при серийно произвеждан F4, RR-ът идва с окачване от Ohlins – възможност за пълни настройки на вилките, задният амортисьор и кормилната система. Освен това получавате и мултифункционално LCD табло, с което се оперира лесно посредством конзолка на ръчката. MV Agusta F4 RR има 8 степенна тракшън контрол система, приплъзващ съединител, олекотени колела, спирачни системи Brembo красив външен вид и боя с копринен завършек.
Качество и издръжливост
Няма две мнения по въпросът, че MV Agusta F4 RR е изключително красиво направен мотоциклет и използва едни от най-добрите части, който могат да се купят на пазара. До сега няма сведения за сериозни проблеми с мотоциклета, освен различни проблеми с дилъри по света, за които се говори.
Стойност
Това е вариантът с две гуми на Lamborghini. Може да няма най-доброто възможно представяне спрямо конкурентите си и е много „по-учтив“, но въпреки това MV Agusta F4 RR е зашеметяващ и звучи фантастично. Какво би дал всеки от вас, за да има едно такова бебче в гаража си точно сега?
История на модела
Моделът бе представен през 2011 година
Други версии
MV Agusta F4
Технически характеристики
Максимална скорост | 300 км/ч |
Мощност | 201 конски сили |
Въртящ момент | 114 Nm |
Тегло | 192 кг, |
Височина на седалката | 830 мм |
Резервоар | 17 л. |
Обем на двигателя | 998 куб.см. |
Спецификация на двигателя | 4 цилиндров, 16 клапана |
Предно окачване | 43 мм Ohlins вилки, възможност за пълни настройки |
Задно окачване | Единичен Ohlins амортисьор, възможност за пълни настройки |
Предни спирачки | 2 x 320 мм диска със четирибутални спирачни апарати Brembo моноблок |
Задни спирачки | 210 мм. единичен диск с четирибутален спирачни апаратBrembo |
Размер на предната гума | 120/70 x 17 |
Размер на задната гума | 190/55 x 17 |