Спецификациите все още не са разкрити официално, но източници от страната на изгряващото слънце твърдят, че мощността ще надхвърля 200 конски сили.
В официално обръщение от Kawasaki казват, че „това ще бъде най-бързо ускоряващият мотор в серийно производство“.
Професионалният драг състезател Рики Гадсън вече успя да направи пробно каране на 1/8 миля със сток версия на мотоциклетът, а резултатът е впечатляващ – 6.347 секунди и почти 190 км/ч. скорост на финала.
За да се повиши мощността от досегашните 187 конски сили, обемът на двигателя е увеличен от 1352 до 1441 куб.см.
Kawasaki заявяват още, че промените предоставят „повече въртящ момент на всякакви обороти“ и „значително повече мощност в диапазона на средно-високите обороти“.
Изглежда, че никой съвременен мотоциклет няма да бъде завършен без тракшън контрол и възможност за избор между различни режими на работа на двигателя и новото ZZR не е изключение.
Алуминиевото шаси изглежда точно като сегашното, но се твърди, че е значително подсилено.
Стилът на мотора изглежда непроменен, най-вероятно с цел да не се загубят верните последователи на модела.
Промените по предната част, седалката и страничните панели обаче поставят KawasakiZZR1400 в крак с новите тенденции, заедно с други модели на компанията като ZX-10R.
Цената се очаква да бъде малко под 11 хиляди британски лири.