Мотоциклетният производител Honda представи нов двигател. Основните параметри, обещаващи лидерство в средния клас са икономичност, четиритактов цикъл на работа и обем от 700 куб.см.
Производителят обещава 40% по-висока горивна ефективност в сравнение с други спортни мотори в диапазона от 500 до 700 кубика. Двигателят е наречен Integra и ще изминава около 27 км. за литър. По-интересното от икономичността на мотора може би е възможността на Honda да комбинира двигателя с второ поколение „двойно-съединителна” трансмисия (първото поколение може да се види в Honda VFR1200F).
Honda планира да вгради двигателя Integra в три различни концептуални мотоциклета, който ще дебютират на мотоциклетното изложение EICMA 2011 в Милано, Италия.
Макар и да не знаем нищо за тези концепции, вече е ясно че двигателят Integra е създаден да бъде монтиран с 62º преден наклон на главите на цилиндъра, което означава, че мотоциклетът ще ляга напред, почти паралелно на пътя. Очакваме да видим вариация DCT и шест-степенна ръчна скоростна кутия на EICMA.