2011 Husqvarna SMS4 125

2011 Husqvarna SMS4 125

Мотоциклетът SMS4 125 на Husqvarna, копира моделите на компанията за шампионатът по супермото и е еднакво изящен в своите подробности. Но достатъчно ли е това за Husqvarna да направят легален за учащите се офроуд мотор, популярен колкото YZF-R125 на Yamaha? SMS4 125 не е най-евтиният байк за учащи се с цена от 3219 лири, но е по-евтин от новият скутер Lambretta LN125 и също така не е най-скъпият. Но това е един от най-желаните заради външният си вид, надеждния си двигател и способност да се забавлявате учейки се, мотоциклет.

Двигател
Четиритактовият двигател с  четири клапана е силна единица. Съчетан с почти перфектна скоростна кутия, SMS-а развива приблизително 100 километра в час максимална скорост и не сменя различна предавка, освен ако връх с размерите на Сноудон се изправи пред него. Тинейджърите с набито око, жадуващи за мотор, ще разпознаят, че силуетът двигателя на Husqvarna-та  е сходен с този на двигателите с водно охлаждане на Yamaha YZF-R125 и Rieju RS3. Има добра причина за това –  и трите от тях за направени от Minarelli Италия, член на Yamaha Group. Няма система за впръскване на горивото при SMS-а, просто 28 милиметров Dell Orto карбуратор.  Подаването на гориво е също толкова  свежо, но малко по-лакомо при връщане на газта с цел спиране.

Каране и управление
Докато тънката, подобна на дъска седалка гарантирано ще Ви докара болки в задните части след 100 километра, няма нищо нередно в конструкцията на шасито. Окачването е балансирано, така че да предоставя гладко каране и да позволи завоите да се взимат с изпънат крак или дрифтирайки. Спирачните апарати са Brembo (разбира се) и работят перфектно (разбира се х 2) – нещо което не може да се каже за подобните, но по-евтини Тайвански/Китайски модели.  Гледайте на SMS-а като на японски мотоциклет, но с италиански стил.

Оборудване
Както вече споменахме, Brembo спирачките  оказват своето влияние за спирането на мощността и за подобряването на увереността на водача. Таблото  LCD и в стил с мотора на него няма оборотомоер – всичко ненужно е свалено и са оставено минималният брой уреди, така че мотоциклетът да е легален.

Качество и издръжливост
Двигателят е с доказано качество и е известен с надеждността си, въпреки злоупотребите с него от небрежни и нетърпеливи младежи.Останалите части са предимно пластмаси захванати добре. Единственото нещо, което буди подозрения е автоматично прибиращата се странична стойка, която при накланянето на мотора надясно се прибира почти вертикално.

Стойност
Като се вземе предвид това, че моторът е вдъхновен от супермото класа и се представя на нивото на 125 кубиков, японски спортен мотоциклет разрешен за учащи се, и все пак по-евтин (Yamaha YZF-R125 в момента е около 4250 паунда), цената му е добра. За да потвърдим това може да кажем, че новата Lambretta LN125, която е тайвански скутер тип „ пали и карай”, е с цена от 3300 паунда. От това става ясно всеки с вкус към моторите, кой е правилният избор.

История на модела
Husqvarna SMS4 125 (2011)

Други версии
Husqvarna TE125: версия с ендуро външен вид на SMS4, с 21 инча предна гума и 18 инча задна.

Технически характеристики

Максимална скорост 110 км/ч.
Мощност 14 конски сили
Въртящ момент 12 Nm
Тегло 117 кг.
Височина на седалката 900 мм.
Капацитет на резорвоара 9.5 литра
Обем на двигареля 125 куб. см.
Особеносоти на двигателя Водно охлаждаен, 4 вала, SOHC, четиритактов, един цилиндър, шест скорости
Рама Стоманена
Настройка на предното окачване Няма възможност за настройване
Настройка на задното окачване Натягане на пружината
Предни спирачки Единичен 260 мм. диск с двубутален спирачен апарат Brembo
Задни спирачки Единичен 220 мм. диск с еднобутален апарат Brembo
Размер на предната гума 110/70 x 17
Размер на задната гума 140/70 x 17


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*