
Американският мотоциклетен производител Harley-Davidson показа втората си рекламна кампания „Без клетки”, но този път целият замисъл носи името „Освобождение”. Без съмнение, всички усилия на компанията са насочени към по-младите мотористи, тъй като това едноминутно видео едва ли би повлияло на закоравелите и стреотипни фенове на Harley.
Предишната рекламна кампания на HD не се прие особено добре и компанията производител се наложи да промени драстично визията. Сега виждаме доста по-голяма креативност, която ще позволи по-голяма част от мотористите да разберат посланието.
В първото видео може да видим новият 1690 кубикови Twin Cam двигател на Harley-Davidson, който е монтиран на моторите Touring, Softail и Dyna за 2012 година.
Второто видео е същинската реклама, която пренася посланието „Без клетки”. На мотоциклетен жаргон в превод от английски “Cagers” се използва за шофьорите на автомобили, камьони, бусове и др. На практика думата описва, че водачът е уловен в клетката на собственото си превозно средство.