Ерата на Suzuki в момента изглежда далеч от блестяща. Както за състезателните, така и стандартните мотоциклети, японската компания е далеч от доброто състояние – особено на европейския пазар, тъй като мотористите сякаш не виждат моторите Suzuki. На практика спортните мотори Suzuki GSX-R – 600, 750 и 1000 кубика може би се забелязват слабо, дори карат, но не са обожавани от байкърите.
Всичко това може да се промени (или не) с новия мотоциклет 2012 Suzuki GSX-R 1000 и машините на Хамаматсу да върнат предишната си слава. Компютърните графики показват нови аеродинамични спойлери и дизайн от най-ново поколение. Независимо дали е добро решение или не, тръбите на ауспуха са разположени на открио в задната част на мотора в леко разчупен и агресивен стил.
Гледайки тези графки, може би Suzuki ще бъде изправена пред дилемата дали да произведат екстремен спортбайк или по-масов, шосеен 1000 кубиков мотор. Това е въпрос, на който инженерите и дизайнерите, които работя по проекта GSX-R не могат да дадат лесен оговор. Световният пазар показва, че спортните мотори са все по-рядко предпочитани за ежедневно каране и въпреки че компанията Suzuki е добре позната с производството си на машини за всякакви пътища, дали в гамата няма да липсва един добър състезателен серийно произвеждан мотоциклет?