Kawasaki GTR1400 за 2010 г.

Kawasaki GTR1400 за 2010 г.

Kawasaki дадоха сериозни подобрения на модела си GTR за 2010 година, добавяйки към комфорта на предишния модел по-голяма слюда и загряващи дръжки като стандартни екстри. По-интересното е, че са подобрили и безопасността на туристическия си мотоциклет с нови ABS и контрол на триенето. Работата на тракшън контрола е наистина впечатляваща, тъй като е отделно от ABS сензорите. Това е най-напредналата технология, която се използва в момента за шосейни мотори.

Двигател

За щастие Kawasaki не са правили промени по двигателя, който си е перфектен за този голям турист. Двигателят е взет от ZZ-R1400, но е модифициран за средните обороти. GTR сега е със синхронизация на клапаните, което се прави за пръв път при Kawasaki. Според производителя, работата на двигателя е далеч по-добра от тази на VFR на Honda.

Kawasaki GTR1400 за 2010 01

Каране и управление

Kawasaki не са си играли и с управлението, за което стария модел няма вина. Задната пружина е малко по-стегната, но изглежда, че само това са промените. Такъв голям мотор трябва да се кара със самочувствие, което расте още повече благодарение на предната гума Bridgestone, дизайнът на която е специално направен за този модел. Новата свързана ABS система е перфектна, като може да бъде настроена спрямо товара на мотоциклета.

Оборудване

В този аспект предишния модел не можеше да се похвали с много, особено ако се сравни с конкуренцията от BMW. Хубавата новина е, че Kawasaki са си взели бележка и сега мотоциклетът идва с повече екстри при производствения модел – загряващи дръжки и по-голяма слюда, ABS и контрол на триенето. Има допълнителен бутон от ляво, с който може да се превключва информацията на екрана, а той може да се препрограмира.

Качество и здравина

Няма смисъл да се питаме за качеството на Kawasaki 1400 след като знаем, че е базиран на ZZ-R14 (доказал се здрав мотор), а и марката е спечелила доверието с качествени мотоциклети.

Kawasaki GTR1400 за 2010 02

Цена

Очаква се новият Kawasaki GTR да се появи с цена по-висока от тази на предишния модел, но това е разбираемо, тъй като цените на повечето мотори се е вдигнала през 2009. Стойността на мотоциклета отговаря на конкурентите си от BMW и Yamaha. Цените на предишния модел, но втора ръка също не са се променили.

История на модела

2007: официално представяне на мотоциклета
2010: подобрения

Технически характеристики:

максимална мощност 240 км/ч.
мощност 139 к.с.
тегло 315 кг.
височина на седалката 815 мм.
резервоар 22 л.
изминати км. с един резервоар 290 км.
работен обем 1352 куб.см.
спецификации на двигателя 16v, четиритактов, редови, 6-степенна скоростна кутия
рама Алуминий
предно окачване 43 мм. вилки, изцяло регулируеми
задно окачване Единичен амортисьор, изцяло регулируем
предни спирачка 2 x 310 мм. дискове, четирибутален спирачен апарат
задна спирачка 270 мм. диск, двубутален спирачен апарат
предна гума 120/70×17
задна гума 190/55×17


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*