Новият Harley-Davidson Ultra Classic за 2010 г.

Новият Harley-Davidson Ultra Classic за 2010 г.

Този Harley е черешката на тортата в мотоциклетната гама на американският производител за 2010 година. Стандартният модел е изцяло оборудван с туристически аксесоари, които при другите мотори са като опция при покупка. Друго важно е, че има двигател с по-голям капацитет. Най-големият проблем на машината е нейната цена  от £21,222. За тези пари, този Harley трябва да е съвършен. За съжаление не е, като за сравнение Victory Vision Tour, Kawasaki VN1700 Classis или BMW K1200LT ще предложат по-добро возене за по-малко пари.

Двигател

Ultra Classic получава по-голям, 1690 куб.см., V-образен, двуцилиндров двигател, а според традициите на Harleyм марката не дава характеристики за мощността. Двигателят е достатъчно плавен, за да се движи и предлага добро ускорение, за да избута удивителните 400 кг. (сухо тегло!). Скоростната кутия е шест степенна.

Новият Harley-Davidson Ultra Classic за 2010 г. 01


Каране и управление

Макар возията да е добра на прави участъци, този голям Harley мрази завоите. Заради големият си обем, не може да се прецени какво се случва с гумите, а така завиването при мокри условия или по-висока скорост си е направо плашещо. Спирачките никак не са добри.

Новият Harley-Davidson Ultra Classic за 2010 г. 02

Оборудване

Макар бутоните и копчетата да са подредени, както обикновено, Ultra Classic предлага много аксесоари като стандарт – боя в два цвята, туристически контрол, ABS, загряващи се дръжки, куфар и дисаги и вградено радио. Списъкът продължава..

Новият Harley-Davidson Ultra Classic за 2010 г. 03

Качество и надеждност

Боята и всичките блестящи части са добре направени, но вниманието към детайлите под пластмасата е много малко. Harleys са се представяли сравнително добре, но винаги е имало малки проблеми при тестовите карания – като падащи части и недовършена работа. При тестовото каране на Ultra Classic, ABS не проработил.

Новият Harley-Davidson Ultra Classic за 2010 г. 04

Цена

Трудно виждаме за къде отиват парите. Това са много пари за нединамична и леко дървена машина, особено ако я сравнявате с конкуренцията. Накрая плащате за значка Harley Davidson и за историята и традицията, която върви ръка за ръка с нея.

История на модела

Мотоциклетът Harley-Davidson Ultra Classic е представен през 2010 година.

Технически характеристики

максимална скорост 170 км/ч.
мощност 75 к.с.
тегло 400кг.
височина на седалката 745 мм.
резервоар 22.7 литра
километраж мили
капацитет на двигателя 1690 куб.см.
спецификации на двигателя V-образен, четиритактов
рама Тръбовидна, стоманена
предно окачване нерегулируемо
задно окачване нерегулируемо
предна спирачка 320 мм. диск
задна спирачка 320 мм. диск
предна гума 130/80 17 “
задна гума 180/65 16 “


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

*