Бензиностанции ЕКО режат фирмените си клиенти от промоции

Бензиностанции ЕКО режат фирмените си клиенти от промоции

Това със сигурност не е фатално. Но категорично е безкрайно неприятно и дори да не сте пили кафе без захар в някой от техните обекти, вкусът ви на излизане е горчив.

Тази сутрин спирам на бензиностанция от гръцката верига, за да напълня. Редовен клиент съм, както и всички наши фирмени автомобили – имаме карти за безкасово зареждане и плащане по банков път. При колонката ме посреща учтив мъж, който се заема с пълненето. Разменяме нормални реплики: той ме пита какво гориво, аз отвръщам, че ми трябват 20 литра дизел. Той веднага, като съвестен служител, ме атакува с настоящата промоция: ако напълня 30 литра, ще получа безплатно една бутилка течност за чистачки. Съгласявам се.

На касата, също учтиво, ми предлагат вафла на специална цена и какво ли още не. Прибирам си бележката и питам за еднолитровата течност. Отговорът, също учтив, е: „За клиенти с партньорски карти промоцията не важи!“

Не е фатално, течността мога да си я купувам сам. Както и всички мои колеги, които също разполагат с „партньорски“ карти. Но никога не е приятно някой да ти каже, че нещо получаваш, а накрая – нищо.

Със сигурност не е виновен човекът отвън, който ме е информирал – той нито трябва да знае, нито има право да ме пита как и с какво ще плащам. Не е виновна и служителката в магазина, която ме отряза. Вината е някъде по високите етажи в централата на гръцката верига у нас, където явно гъстата мъгла докрай е дезориентирала представите и мисленето на някои мъдри шефове.

Някой ще каже: „Да, ама вие, с картите, сигурно ползвате разни облекчения, цената ви е по-добра…“ Хайде няма да издавам фирмени тайни, но със сигурност постоянните клиенти с картите само могат да мечтаят за отстъпките на литър, които с огромни букви се четат пред всеки обект. За тях, между другото, също никъде не пише ясно, че са само за частни клиенти.

Ако някой може да ми обясни тази политика на много от големите компании у нас да дискриминират постоянните си фирмени клиенти, като в същото време предпочитат да ловят само малки рибки и да изпускат пасажите, то той трябва да получи Нобелова награда за икономика. Тази сбъркана политика се вижда и на куп други места, например при мобилните оператори. Всеки ден ни заливат с реклами за устройства и услуги за по 5 лева на ден, но я някоя от фирмите с договор да се опита да вземе нещо при такива условия… Явно, както рекламите на политическите сили завършват с досадното изречение за купуването и продаването на гласове, така и рекламите на големите вериги трябва да започват така:

„Тази реклама е само за частни клиенти! Получавате при уникални условия…“

Борислав Цаков
autoclub.bg

Сходни публикации

title="Карай най-новите мотори YAMAHA на писта!"
Карай най-новите мотори YAMAHA на писта!
Бъди мото мачо, но хитро
Марк Кома пръв при моторите на Дакар
Мотори борци, самбисти и джудисти
Супер масово нощно каране на мотори в София!

  1. Kokata каза:

    Колега не четеш внимателно промоцията
    Там пише че дават течност за чистачки до изчерпване на количествата
    Ако е свършило кол-вото течност за чистачки радвай се и на вафлата_)

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*