Втора безсънна нощ за нашите на „Дакар 2014“

Втора безсънна нощ за нашите на „Дакар 2014“

Българският екипаж Орлин Алексиев-Пламен Николов изкараха втора поредна безсънна нощ, след като финишириха в малките часове заради проблем с резервоара и липсата на мощност на състезателния Fiat Freemont на рали „Дакар 2014“  в отсечката от Сан Рафаел до Сан Хуан.  Все пак нашите застанаха на старта на етап 4, като за момента са на 114-а позиция от 117 продължаващи надпреварата всъдеходи. „Вече сме като призраци всички“, оплака се капитанът на българският тим Тодор Христов.

Алексиев и Николов успяха да се доберат до бивака в 5 ч сутринта след 6 часов престой за поправяне на автомобила. Проблемите с горивната система продължиха заради некачественото дизелово гориво, налято в автомобила на бензиностанция на порта след освобождаването на колата от ферибота. След това е разяло гумата в резервоара, която предпазва обемът вътре от резки колебания. По време на етапа са се счупили двете горивни помпи. Също така екипажът е попаднал във фешфеш.

Третият етап на рали „Дакар“ бе последен и за фаворитът при ATV-ата Маркос Патронели (Yamaha), опитния Карлос Соуса (Great Wall) и ветерани като Франс Верховен (Yamaha) и Рубен Фариа (KTM). Престои още по-труден и дълъг етап от Сан Хуан до Чилечито, който е 868 км, от които 501 скоростни.

Алексиев и Николов успяха да се доберат до бивака в 5 ч сутринта след 6 часов престой за поправяне на автомобила. Проблемите с горивната система продължиха заради некачественото дизелово гориво, налято в автомобила на бензиностанция на порта след освобождаването на колата от ферибота. След това е разяло гумата в резервоара, която предпазва обемът вътре от резки колебания. По време на етапа са се счупили двете горивни помпи. Също така екипажът е попаднал във фешфеш.

Третият етап на рали „Дакар“ бе последен и за фаворитът при ATV-ата Маркос Патронели (Yamaha), опитния Карлос Соуса (Great Wall) и ветерани като Франс Верховен (Yamaha) и Рубен Фариа (KTM). Престои още по-труден и дълъг етап от Сан Хуан до Чилечито, който е 868 км, от които 501 скоростни.

Третият етап на рали „Дакар“ бе последен и за фаворитът при ATV-ата Маркос Патронели (Yamaha), опитния Карлос Соуса (Great Wall) и ветерани като Франс Верховен (Yamaha) и Рубен Фариа (KTM). Престои още по-труден и дълъг етап от Сан Хуан до Чилечито, който е 868 км, от които 501 скоростни.

Сходни публикации

title="Марк Кома пръв при моторите на Дакар"
Марк Кома пръв при моторите на Дакар
Рали Дакар: победителите от 1979 до днес (МОТОЦИКЛЕТИ)
Рали Дакар: Четвърта победа на Марк Кома
Рали Дакар: Три машини Honda в Топ 10
Руснак дебютант с етапна победа в клас ATV на рали Дакар 2014


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*