Показаха новият Monkey – Honda MSX125

Показаха новият Monkey – Honda MSX125

Машината е компактна, направена от пълноразмерни части, предназначена за млади мотористи, с икономичен двигател с нисък коефициент на триене на частите, 4-степенна предавателна кутия и изключителен стил.

Мотоциклетът е лесен за управление, забавен и функционален. Такава машина Honda пусна още през 1963 г. – байкът с малки колела, наречен Monkey, който се превърна в легендарен модел. След това, той бе наследен и допълнен от следващите поколения с Dax и Ape. Така тази формула се превърна в напълно нови модели, подходящи за младото поколение мотористи, известни като „Generation Y“ в САЩ, „Dek Neaw“ в Тайланд и „Street-Kei“ в Япония. Много от днешните тийнейджъри искат да имат своят двуколесен транспорт, особено след като вече могат да управляват 125-кубикови машини с категория А1, този байк би паснал отлично на техните желания. Освен това няма да е скъп и всеки би могъл да си го позволи.

За Honda първото придобито превозно средство е важно за изграждането на лоялност към марката. След като младият моторист се сдобие с мотоциклет с малък обем, който да му допадне, той утре може да се върне към по-голяма машина от същата марка. За да се погрижат специално за това поколение бъдещи мотористи, Honda произведоха и показаха MSX125 (съкращенията означават Mini Street X-treme 125). Тази машина е всичко, което се очаква от Honda като мощност, качество на изработката и функционалност, но тя носи свой собствен стил, свежест и неконвенционалност.

Произведен в Тайланд, MSX125 е достатъчно малък, за да се управлява лесно, а в същото време дава усещането за мотоциклет със стандартни размери. Машината е много подходяща за града, но става и за извънградски пътувания. Двигателят е едноцилиндров с въздушно охлаждане, обем 125 куб. см и електронно впръскване на горивото. Диаметърът и ходът на буталото са 52,4 мм Х 57,9 мм, а компресията 9,3:1. При този мотор е постигната още по-голяма икономия на гориво и плавно развиване на максималния въртящ момент 10.9 Нм при 5500 об/мин. и мощност от 7.2 кВт при 7000 об/мин. Моторът е със 4-степенна скоростна кутия и многодисков маслен съединител, като на голям байк. Задвижването е с верига. Обемът на резервоара е 5,5 л.

Двигателят е разположен в компактното шаси от здрава и надеждна стоманена рама, обърната предна вилка, задно окачване с амортисьор, хидравлични дискови спирачки отпред и отзад, леки 12-инчови джанти, широки спортни нископрофилни гуми. Размерите (дължина х широчина х височина) са съответно 1760 мм x 755 мм x 1010 мм. Междуосието е 1200 мм, а височината на седалката 765 мм. MSX125 се предлага в четири цветови версии:  Asteroid Black Metallic, Pearl Himalayas White, Pearl Queen Bee Yellow и Pearl Valentine Red.

източник: motoclub.bg

Сходни публикации

title="Първи мото салон в София"
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък
2014 Honda Grom 125 – първо каране
Турбо двигатели – новата мода при моторите


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*