2012 KTM 690 Duke

2012 KTM 690 Duke

Мотоциклетът KTM Duke за 2012 година определено дава онова усещане за тръпка, което феновете на този тип мотори търсят, като идва в доста по-приветлив пакет, насочен към по-широк кръг мотористи от предишния модел. Duke е идеален за обоздаване на криволичещите междуградски пътчета, където по-голем и мощни байкове биха изпитали сериозни затруднения. Ако искате истински див мотор – 690 кубиковият Дюк трябва да е в топ листата.

Двигател
Двигателят е доста внушителен – едноцилиндров с две свещи, с мощност от почти 70 кн.с. и въртящ момент от 94 Nm. Това е предостатъчно, имаки предвид, че мотоциклетът тежи едва 150 кг. Вътртящият момент в ниските и среди обороти, правят Duke-а идеален за градско каране, както и за завоите по малките квартални улички. Може да се кара дори и на магистралата с прилична скорост и минимални вибрации.

Каране и управление
Благодарение на малките си размери и тегло, KTM Duke се държи похвално добре. Може да се хвърля в завоите с лекота и без проблеми да удържа линията. Намерете си криволичещо пътче и с кеф хвърляйте прах в очите на онези пистаркаджии…

Оборудване
KTM Duke е познат като безкомпромисно хулиганско оръжие, а за 2012 година е оборудван и с ABS като стандарт, както и със режими на каране. ABS-а е доста добър като дава повече сигурност на спирачките и отървава кожата в случай на неприятности. Фабрично, моторът идва и с три режима на каране (+ още 4, които могат да се настроят ръчно като допълнителна опция), за да се нагодят към специфичните нужди на всеки моторист. Това е малко в сравнение с други байкове, отрупани с електроника, но си е пробив, в сравнение с малкия Duke.

Качество и издръжливост
Качесвтото на мотора не е високо като на японските производители, но KTM си е стабилен и издръжлив мотоциклет.

Стойност
Цената на байка е малко под 7000 паунда за британския пазар и е оринетирана доста добре спрямо Ducati Monster 696 или Yamaha MT-03.

История на модела
2012 – представен за пръв път

Спецификации

Мощност 67 кн.с.
Въртящ момент 94 Nm
Тегло 150 кг
Височина на седалката 835 мм
Резервоар 13.8 л
Изминати километри с един резервоар 257
Работен обем 690 куб.см
Двигател Едноцилиндров, четиритактов, водно охлаждане, две свещи
Рама Тръбовидна рама от хром-молибденова стомана с прахово покритие
Предно окачване WP Suspension 4357
Задно окачване WP Suspension 4618 EM с връзка Pro Lever
Предна спирачка 320 мм плаващ диск с четирибутален, радиален спирачен апарат
Задна спирачка 240 мм плаващ диск с еднобутални спирачни апарати
Предна гума 120/70 ZR 17 (58W)
Задна гума 160/60 ZR 17 (69W)

 

Сходни публикации

title="Първи мото салон в София"
Първи мото салон в София
2015 Yamaha MT-09 Tracer
Harley-Davidson Road Glide за 2015 г. се появява с гръм и трясък
2014 Honda Grom 125 – първо каране
Турбо двигатели – новата мода при моторите


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*