
Едно доказателство, че Honda може да прави съвършенства, ако поиска. Лошото е, че през повечето време не иска. Концепцията за мотоциклетът Slammer Bagger е дело на американския клон на Honda от Южна Калифорния. За основа е използван съществуващият вече мотор Honda VT1300 Stateline. Дизайнерът е създал чудо като е монтирал цялостен преден панел върху 23 инчово къстъм колело, изцяло регулируемо въздушно окачване, навигация, мултимедия и 500 вата аудио система, както и 10 инчов суб-буфер. И това ако не е звяр!
Не са правени промени по двигателя или рамата, за да се запази гъвкавостта на оригиналния модел на японската компания. Лошото е, че всичко което правят са само 50 години яка реклама, и пак не могат да догонят Harley по популярност.
двигател: | 2 цилиндъра, 4-тактов, 52° V-twin |
работен обем: | 1312 куб.см |
размери и ход на буталото: | 89.5 мм × 104.3 мм |
охладителна система: | водна |
мощност: | 74.78 HP (55 kW) @ 5000 обр/мин. |
клапан на цилиндър: | 3 |
свещи на цилиндър: | 1 |
горивна система: | горивен инжекцион |
компресия: | 9.2:1 |
скоростна кутия: | ръчна, 5-степенна |
стартер: | електриечски |
рама: | стомана |
ABS: | няма |
резервоар: | 18 л. |