2011 BMW K1600 GTL

2011 BMW K1600 GTL

Мотоциклетът K1600GTL е последния модел на BMW, който се нарежда на равно с машини като Honda Pan-European и Honda GoldWing. Моторът се различава от модела GT с масивен основен куфар, който спокойно „поглъща” два цели шлема. Страничните дисаги са същите, но кормилото е смъкнато и издадено назад, свалени са стъпенките за водача и втория пътник и седалката вече е по-луксозна. Въпреки тези малки промени, разликата в теглото и позицията на каране правят мотоциклета да се усеща съвсем различно.

Двигател
Шестцилиндровия двигател работи толкова тихо и леко, че бебе може да заспи върху него. Никакви вибрации и много въртящ момент, звук нечуван от друг мотор и възможността да качите на най-висока предавка независимо от оборотите. Докато всичко около модела GT се върти около двигателя, оборотите и скоростта, моторът BMW K1600GTL е фокусиран изцяло върху удобно и приятно каране.

Каране и управление
Мотоциклетът все още е прекрасен, макар че не се справя толкова добре като братчето си GT, когато става дума за дълги разстояния. Недостатъкът е, че заради по-голямото си тегло, машината усеща по-силно неравностите по пътя. Като цялостна оценка, моторът се справя с километри наред, имайки предвид теглото си. Това е мотоциклетът, който яхвате и се наслаждавате на туристическото изживяване с пълна сила.

Оборудване
Мотоциклетът BMW K1600GTL е оборудван с повече от всичко необходимо. Допълнителният комплект (като опция) пък надхвърля този на някои автомобили. Моторът се различава от модела GT с масивен основен куфар, който спокойно „поглъща” два цели шлема. Страничните дисаги са същите, но кормилото е смъкнато и издадено назад, свалени са стъпенките за водача и втория пътник и седалката вече е по-луксозна. Машината има възможността за превключване в различни режими на каране, възможност за електронно регулиране на окачването, стерео звука, височината на седалката, сателитна навигация и др.

Качество и издръжливост
Тестовете на журналисти все още не са приключили, а и мотористите все още не са изказали своето мнение. Все още няма достатъчна информация за качеството на мотора, но имайки предвид, че BMW е немска компания, може спокойно да се опрем на дългогодишната репутация на нацията за качество.

Стойност
£17,000 (Британски паунда) са ужасно много пари, но когато се замислим, че купуваме мотор с възможностите на спортна кола, но с комфорта на комби, в крайна сметка, сумата е поносима.

История на модела
Нов, представен през 2011 год.

Други версии
Модел: K1600GT. Отличава се със спортно положение при каране, по-високи стъпенки, без основен куфар.

Вижте пълна галерия на BMW K1600GTL

Спецификации

Макс. скорост 225 км/ч.
Мощност 160 кн.с.
Тегло 348 кг.
Височина на седалката 750 мм.
Резервоар 26.5 л.
Макс. пробег 320 км.
Работен обем 1649 куб.см
Спецификации на двигателя Водно охлаждане, шестцилиндров редови, шест-степенна скоростна кутия
Рама Предница от лят алуминий, усилени секции при двигателя
Предно окачване Изцяло регулиуемо с възможност за електронни настройки
Задно окачване Изцяло регулиуемо с възможност за електронни настройки
Предни спирачки 2 x 320 мм дискове, четирибутални спирачни апарати BMW
Задна спирачка Единичен 320 мм диск, двубутални спирачни апарати BMW
Размер на предна гума 120/70 x 17
Размер на задна гума 190/55 x 17


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*