2011 KTM Duke

2011 KTM Duke

Изборът на мотоциклет за начинаещ моторист не винаги е лесна задача. Той трябва да бъде освен удобен – сравнително лек и лесен за управление. КТМ 125 Duke е мотор, който съчетава в себе си удобството на малка машина и агресивния вид, и поведение на големите си братя. Моторът не прилича на стандартна 125 кубикова машина, а по-скоро на премиум мотоциклет, но с по-малък капацитет. Модификациите по двигателя за сега само са в ущърб на мощността, но все пак байкът не е предназначен за майстори мотористи.

Двигател
Работен обем от 124.7 куб.см, DOHC, с водно охлаждане и горивен инжекцион – този двигател получава изцяло нов дизайн за 125-цата Duke. Той прилича повече на този от ендуро моделите на КТМ, отколкото на 690 Duke. Моторът е безспорно плавен и способен. За отрицателно време може да достигнем скорост от 65 км/ч, а на права отсечка, само за секунди Duke вдига 125 км/ч. Макар мощността да е само 15 кн.с., усещането е също толкова вълнуващо като при по-големи байкове. За съжаление Европейските наредби ограничават силата на мотоциклета, иначе 10 кн.с. отгоре, щяха да превърнат мотора в малък звяр.

Каране и управление
Отлично! Положението на ездача е удобно, благодарение на ергономичността и малкото тегло. Това прави мотоциклетът гъвкав и маневрен. Що се отнася до карането на писта, КТМ 125 Duke дава възможност да остържете стъпенките, колената и всичко, което решите да оставите по асфалта. Предните спирачки са фантастични и реагират точно, давайки ни възможността да усетим как предната вилка поема спирането. Всеки, който иска да вдига задна гума, ще усети, че четирибуталните спирачни апарати и централната, балансирана стойка, са от голяма полза. Задният амортисьор също поема всяка неравност по пътя, което прави возията мека и плавна.

Оборудване
Висок клас! Таблото и дисплейят разпалват пеперудките в корема на всеки 18 годишен младеж, а и на по-големите фенове на моторите. От зареждащия се оборотомер до „Готови за състезание”, LED оборудването засрамва това на модела RC8. Огледалата са прекрасни, а всички светлини по мотоциклета са LED. Задната седалка е удобна, тъй като седалката и рамата са по-големи, отколкото на стандартен 125 кубиков мотор.

Качество и издръжливост
Това е мотоциклет, който е страхотен не само за новобранци, този мотор приветства младите ездачи в света на премиум байковете. 43 мм. обърнати вилки са от WP, както и задният, напълно регулируем амортисьор, четирибуталните спирачни апарати са произведени от Bybre (индийски клон на Brembo), всички светлини – от опашката до индикаторите – са LED. Интервалите за поддръжка са на около 5000 км.

История на модела
2011: 125 Duke представен за пръв път

Други версии
Няма

Спецификации

Максимална скорост 125 км/ч.
Мощност 15 кн.с.
Тегло 128 кг.
Височина на седалката 810 мм.
Резервоар 11 л.
Изминато разстояние за един резервоар 290 км.
Работен обем 124 куб.см.
Двигател Четириклапанен, DOHC, един цилиндър, водно охлаждане, горивен инжекцион, 6 скорости
Рама Стомана
Предно окачване WP-USD Ø 43 мм.
Задно окачване WP – Моношок
Предни спирачки Четирибутални,радиални спирачни апарати, спирачен диск Ø 280 мм.
Задни спирачки Еднобутални, плаващ спирачен апарат, спирачен диск Ø 230 мм.
Размер на предна гума 110/70 R 17
Размер на задна хума 150/60 R 17


Разгледайте и снимки на 125 КТМ Duke за 2011 година:

Сходни публикации

title="Бъди мото мачо, но хитро"
Бъди мото мачо, но хитро
MV Agusta Brutale 800 Dragster
10 банди забиват мото-рок феста Побит камък
Скоро се очаква продукцията на KTM 1290 Super Duke
KTM планират производство на спортни мотори с малък обем на двигателя


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*