2011 Suzuki GSR750

2011 Suzuki GSR750

Новият мотоциклет Suzuki GSR750 е ориентиран основно към начинаещите мотористи. Моторът не е просто GSX-R750 с широко кормило и без спойлери. Машината събира в себе си много повече, отколкото си представяме – по-лесна за управление и практична от GSX-R и е конструирана така, че да се конкурира с FZ8-цата на и Yamaha Z750 на Kawasaki. Супернейкидът изглежда удобен, със стилно средно тежко тяло, а максималната мощност е 105 кн.с. с работен обем от 749 куб.см. Мотоциклетът е създаден за забавление.

Двигател
749 кубиков, четирицилиндров редови двигател се заражда още през 2005 година в мотора GSX-R750. Той претърпява множество значими модификации, за да се подобри работата при ниски и средни обороти заедно с въртящия момент – всичко в името на крайната мощност. Suzuki са подобрили камерните профили, изпускателната система и са дали на цилиндрите свещи от иридий, за да се подобри запалването. Крайният резултат са 105 коня и 80 Nm въртящ момент.

Каране и управление
41 милиметровите обърнати вилки контролират предницата и са регулируеми само за товар. Задницата е снабдена с амортисьор Kayaba като и той не може да бъде цялостно регулиран. Въпреки базовото окачване и настройки, мотоциклетът работи идеално още от самото начало. Моторът е лесен за управление, предсказуем и стабилен.

Оборудване
Не сме очаквали много, имайки предвид цената и класа на мотоциклета. Въпреки всичко, обърнатите вилки са добро решение от Suzuki, а не са спестили и от стилизиране – нестандартен и привлекателен. Таблото предлага най-необходимото – индикатор за предавката, дигитален горивен индикатор, часовник, както и измервател на горивната консумация за пътуването. Още нещо – има два малки издадени ушички, които са част от задната седалка, където лесно може да задържите багаж.

Качество и издръжливост
Издръжливостта на мотоциклета не бива изобщо да се подлага на съмнение, имайки предвид двигателя на GSX-R750. Suzuki определено са искали да запазят цената ниска, но въпреки всичко, няма слаби компоненти от несигурен произход.

История на модела
2011: представен за пръв път


  1. Арда Arda каза:

    A като си 110 кила, на какво ще се качиш? На 150 кубиково ли? Всеки си има акъл в главата.

  2. kukumejak kukumejak каза:

    Та значи 750см3.е за начинаещи,ми по таз логика що не качите начинаещите на 1200-1400см3.тъкмо ще се донапълнят болниците че нали и те нямат работа.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*