
Ето как италианците правят къстъм на британския мотциклет Triumph Bonneville. Шедьовърът е изработен от добре известното студио GGarage, които са специалисти по всеки тип мотор. В работата им пробладават главно машини от 70-те години на миналия век.
Каква е историята на моторът, който ви показваме? Оригиналният резервоар е смален с цели 3 см. Седалката и опашката са изцяло ръчна изработка, а акомулатоът е точно под тях. Голяма част от частите по мотоциклета са изработени от пресован алуминий, който на свой ред е ръчно обработван. Разбира се за подобна машини трябва да бъдат избрани само най-добрите спирачки и познавайки италианците това са спирачки Brembo – 320 милиметрови предни дискове и спирачни апарати. Въздушните филтри са от K&N. Шарнирът е скъсен и съответно усилен. Предната вилка също е преработена като сега тя е Show с 1.5 см по-голям ход. Списъкът продължава… Чудим се остана ли нещо оригинално по мотоциклета Triumph Bonneville? Или италианците просто са си харесали машина, която да направят просто уникална?
Именно! Знаем, че на англичаните просто има неща, където не им се получава… друго си е да пипне италианска ръка 🙂
С малко по-различна занимавка и от туй недоразумение може да се сътвори страхотен чопър,турър,къстъм!
Според на който както му изнася!