Triumph Speed Triple

Triumph Speed Triple

През 2005 година Triumph за последен път актуализира своя модел Triumph Speed Triple като го оборудваха с нов 1050 кубиков двигател. Пет години по-късно Triumph намери за добре да се актуализира като направи основен ремонт както и преобразува своя най-продаван модел – 65 000 продадени модела от 1994 година насам. За своя нов модел за 2011 година Speed Triple има изцяло ново шаси, рама както и шарнир. Промяната на кръглото стъкло и хромирания двоен фар за модерните пластмасови елементи може да бъде погрешно за Triumph. В края на краищата, нещо толкова емблематично може да понижи M1 до 72 км.ч като ограничи максималната скорост. За щастие Triumph има място за новата версия и може би Speed Triple е най-добрия гол мотоциклет.

Двигател

Мотоциклетът Speed Triple  за 2011 година е оборудван с 1050 кубиков двигател, който може да тегли и замък сам със своя отвесен въртящ момент и все още да има възможността да се бяга с спортните мотоциклети. Както знете, двигателят на мотоциклета е доста специален – претърпял е модификации, довели до увеличение на неговата мощност с 5 кн.с. до 135 кн.с. и на максималния му въртящ момент от 103 на 111 Nm. при 7 750об/мин. Теглото с пълен резервоар пък е намалено от 217 на 214 кг.

Triumph Speed Triple се завръща 01 Triumph Speed Triple се завръща 02

Каране и управление

Новата рама позволява Triumph да разпредели теглото между двете оси, като двигателят е преместен напред. Резултатът е подобрени управляемост и стабилност.

В крайна сметка мотоциклетът е толкова лесен за управление във всяка една ситуация. Бърз, може да се кара и в градски условия – всички правомощия сега са в Speed Triple. Седалката е по-тясна и с по-ниска височина, което го прави удобен дори и за по нисичките байкъри. По-малкия радиус на завой също прави живота на мотоциклетиста по-лесен.

Качество и издръжливост

Не отнема много време,  за да забележите новата рама, шарнир както и компонентите на шасито за завършени перфектно. Triumph поставя голям акцент върху детайлите, които трябва да успокоят предишните коментари за попадане на вода в комутационна апаратура. Въпреки, че двигателят е променен, от Triumph твърдят, че двигателят не се претоварва дори и на максимални обороти.

Цена

Новият байк с три години развитие за гърба си, който включва и подобрени компоненти може би ще тревожи нашите портфейли. Triumph успя да задържи цената на новия Speed Triple до £8599, което е само с £400 повече от предишния модел.

Triumph Speed Triple се завръща 03

История на модела

1994: Великобритания въвежда стоманени рамки на 885 кубиковия  Speed Triple кафе рейсър
1997: слтил Streetfighter (двоен фар), 885 кубиков Speed Triple
1999: Великобритания въвежда 955 кубиков двигател на Speed Triple
2005: Великобритания въвежда 1050 кубиков двигател на Speed Triple
2011: Великобритания въвежда пълно преобразяване на Speed Triple

Други версии

2004: Triumph Speed Triple Special Edition – нови цветове
2009: Triumph Speed Triple Special Edition 15th Anniversary – черен с червени детайли и Джон Блур на резервоара
2010: Triumph Speed Triple SE – първият двуцветен (черно/бяло)Speed Triple,както и обновено окачване

Triumph Speed Triple се завръща 04

Технически характеристики

Мощност 133 кн.с.
Въртящ момент 111 Nm
Тегло 214 кг.
Височина на седалката 825 мм.
Капацитет на резервоара 17.5 литра
Двигател 1050 куб.см, четиритактов, DOHC, шестстепенна скоростна кутия, инжекцион
Рама алуминиева
Предно окачване изцяло регулируемо
Задно окачване изцяло регулируемо
Предни спирачки 2 х 320 мм. дискове Brembo
Задни спирачки 255 мм. диск Brembo
Предна гума 120/70 х 17
Задна гума 190/55 х 17


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*