Необхватната личност на Румен Рачев

Необхватната личност на Румен Рачев

Интересна със своята индивидуалност, личността на Румен е весела, бодра, а ума му бърз и отворен към света. Въпросите ни като че ли не стигнаха, за да опишат детайлно същността на госта ни, но няма да разкриваме повече – вижте сами…

1.    Кой е Румен Рачев?

•    име – Румен Иванов Рачев
•    години – 39 г. – 10 февруари 1971 г.
•    местоположение – София
•    хоби (освен моторите), други занимания – фотография
•    какво караш в момента – имам два мотоциклета. Единият е ендуро – Yamaha Tenere, а вторият е Yamaha Fazer 1000.

2.    От кога датират първите ти мото спомени?

Баща ми е карал мотори. Бях доста малко дете, когато той ме вози на негов мотор въпреки възрастта му, беше на 51 години. Моторът за него беше забавление и удоволствие. Баща ми беше телевизионен режисьор и явно моторът е ген! Сменил съм 17 мотора до сега.

3.    Какво е за теб мотора?

МПС с работен обем на двигателя над 50 кубически сантиметра.

4.    Спомняш ли си първия мотор?

•    кога – от 9-ти септември 1981 г. Тогава бях на 10 години. Беше с мотопед Балкан.
•    къде „се срещнахте” – на вилата ни близо до София. Беше на баща ми.
•    как го придоби – първият ми собствен мотор се появи малко преди да навърша 18 г.

5.    Опиши твоя мотор – мечта. Какво би карал, ако имаше неограничени възможности.

Действително това е мечта. Технически не мога да си представя как хем ще карам, пък жената ще вози пред мен.

6.    Има ли мото общество в България днес?

Категорично ДА!

7.    Какво се промени в мото живота след идването на демокрацията?

Тогава бяхме много по-малко. Може би се познавахме всички. Бахме раздалени на притежатели на японски и соц. мотори, като вторите днес вероятно са толкова рядко срещани колкото японските  тогава.

8.    За какво мечтаеш?

За това, което на пръв поглед тривиално си пожелаваме – много и безавариини километри. За това, което ни прави щастливи, за това да има кой да наследи моята страст.

9.    Какъв е най-приятния ти мото спомен?

Купуването на чисто новия ми мотор от тогавашната Мототехника през 1989 г. Нямах книжка и го бутах до нас.

10.    А най-големият мото проблем / инцидент?

За някого най-страшното е, когато са му одраскали мотора, за друг като му падне акумулатор, спукана гума. Преживал съм такива неща, но не ги приемам като най-голям инцидент. Най-страшното, което ми се е случвало няколко пъти е, да видя разплакани родители на близък приятел, който вече не е сред нас.

11.    Какво „животно” е българският моторист?

За голяма радост българският моторист е приятен колорит от хора с различни професии, възрст, тип мотор. Не бих си позволил да отъждествявам хората, които познавам като едно, например да кажа, че пие бира или слуша рок. Всеки носи своя индивидуалност.

12.    Какво или кого свързано с моторите никога няма да забравиш?

Едно откриване на мото сезон преди години, когато нямаше отранизация и се скъса да вали. Момент, в който си казваш – днес е събота и нормалните спят, а ние излезнахме да поплуваме с мотори в тоя дъжд, студ, но приключението продължи до късно вечерта в някаква кръчма до София.

13.    Моторът или жената?

Е, айде сега. Жената е човешко същество. Доста жени карат мотор. Моторите ми са 17 за сега, жените доста повече. Мотор не ме е изоставял. МОТОРЪТ!

14.    Каква е връзката между ефирните ти  изяви в радиото и увлечението по моторите?

В радиото парвих писти и мото събори, докато карам мотор съм измислял предавания. И в двата случая не употребявам алкохол.

15.    Какво те привлича най-много по отношение на моторите и моторджийския начин на живот?

Ако отговоря на този въпрос и го види психолог, може да ме приберат и утре да няма водещ.

16.    С какво не би направил компромис по отношение на моторите и този начин на живот?

След като мотоциклета е толкова рискова категория за застрахователите, а здравето е най-ценно, дали не бих направил компромис. Това си е моята лудост.

17.    Какво ти дава карането на мотора?

Това и аз се чудя – какво е това което дава. Не съм съгласен, че е свобода. Свободата е химера! Къде е свободата на моториста като влезе в магазин и си хареса каска за 1500 лева, задна гума за 400, задължителна Гражданка отговорност 100лв …

18.    Какво мислиш за тунинговането на мотори?

Винаги съм харесвал креативност и индивидуалност. Моите машинки все остава да се до тунинговат, но време не остава – кара ми се!

19.    Какво не си постигнал с мотоциклета или в мото живота?

Ако постигна нещо, ще остане като една мечта по-малко. Не приемам мотора си като средство за победи. Както казват по-стари мотористи – моторът е в сърцето. Преди години бях състезател в един екстремен спорт, но не с мотор. С мотор не бих се състезавал, защото ме е страх, че ще удоволствието ми ще придобие състезателен характер и ще убие романтиката.

20.    Колко кубика?

Карам мощни турист и ендуро, но уважавам всяка кубатура.

21.    Какво не те попитах?

Къде зимуват Рачеви или къде зимуват мотористите. Аз съм от щастливците, които тази Нова годиня посрещнаха с мотор, нямам навик да „зазимявам“.

Вижте снимките на Румен Рачев в ГАЛЕРИЯТА ни >>



Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*