Спортно-туристически господар на пътя – Honda VFR1200F

Спортно-туристически господар на пътя – Honda VFR1200F

Мина доста време, но си струваше. Новата Honda VFR1200F е достатъчно бърза, за да зарадва притежателите на Super Blackbird и да прати VFR800 в миналото. Както и да го погледнем, това е истински спортен турист и може да се окаже най-лесния за каране мотор, създаван някога. Звукът е страхотен с това V4 звучене, което е дори по-силно над 7,500 об/мин.

Двигател

1137 кубиковият, V4 мотор е ядрото на мощността, комбиниращо в себе си леко предаване на въртящия момент и ограничител на оборотите. Звученето е по-дълбоко и плътно, отколкото се очакваше, а това е повече от чудесно. Описва чудесна крива на въртящия момент от 3,500 об.мин, издигаща се до самата граница на оборотния максимум.

Спортно-туристически господар на пътя - Honda VFR1200F 02Каране и управление

VFR1200 не е лек, но пък прикрива 267-те си килограма сухо тегло много умело. В движение се усеща много по-лек от повечето спортно-туристически модели и се управлява изключително лесно. Има по-бързи и мощни мотоциклети в този клас като BMW K1300S, Suzuki GSX-R1300 и Kawasaki ZZR-1400, но се обзалагаме, че повечето от притежателите им ще си обърнат мнението само след няколко часа.

Оборудване

Мотоциклетът е добре подреден с красиви завършеци и добри черти като ABS, захватки за куфари, монтирани на страничната рама, двойни спойлери, които пазят от топлина и вятър. Следващите модификации ще включват двойно трансмисионна система, налична разбира се при допълнително заплащане. Има дълъг списък с екстри, включващи дисаги, заден куфар, по-високо предпазно стъкло, вятърни дефлектори, а на по късен етап и скоростна кутия с двойна предаване.

Спортно-туристически господар на пътя - Honda VFR1200F 04Качество и издръжливост

На пръв поглед, Honda изглежда се е върнала към годините, когато качеството беше почти прекалено добро. Завършека на всяка част на мотора е съвременен, бляскав и класен. Цвета на боята е изключително дълбок. Всичко това ни кара да мислим, че Honda се завръща към качеството си от 1990-та година.


Цена

Без да знаем със сигурност официалната цена е трудно да дадем оценка , но слуховете варират от £11,000 и £12,000. В ниската граница, VFR си струва парите и все пак малко скъпо. В горната крайност, сумата изглежда голяма.

Разгледайте снимки на HONDA VFR1200F в ГАЛЕРИЯТА ни >>

максимална мощност 160 к.с.
тегло 276 кг.
височина на седалката 815 мм.
резервоар 18.5 л
работен обем 1237куб/см.
двигателни спецификации V4, шест скорости
рама Обла, двойна алуминиева
предно окачване 43 мм. с частично регулиране
задно окачване Pro-Link, регулируемо отскачане
предна спирачка 320 мм. двойни дискове с C-ABS
задна спирачка Единичен 276 мм. диск
размер на предна гума 120/70/17
размер на задна гума 190/55/17


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*